Staří známí

 Když byl "StaráLáska" u mě, říkal mi, že dva z našich tehdejších kamarádů jsou u něj skoro každej den, a chlastají tam. Byla to zvláštní představa. Ale o týden později mě pozval, ať se na ně přijdu podívat, že je požádá, aby vydrželi střízliví, než přijedu. U jednoho se mu to nepovedlo, prý se opil už v práci. Holt vesnice... chlastali už před dvaceti lety, a už tehdy se dalo poznat, komu to zůstane, a kdo má trochu rozum. U jednoho je to teda trochu škoda. Byl to fakt moc hezkej kluk, měl si najít ženskou, která by ho z toho vytáhla. Teď už je plešatej s pivním pupkem. I tak má svý kouzlo, ale po tolika leteh s chlastem, už ho asi žádná žena nepřekoná. Alkohol ničí lidi. 

Druhej tam byl a chlastal. Pak tam byl ještě jeden, kterýho jsme před těmi lety potkávaly se sestrou jen občas. Spíš jsme kamarádily s jeho bývalou ženou, které udělal dítě a vykašlal se na ni. A pak tam byl starší bratr StaréLásky. Ani jsem nevěděla, že má sourozence. No a chlastají v domě, co stojí kousek vedle toho, kde doopravdy bydlí. Takže ne u něj v obýváku, jak jsem se obávala (kvůli jeho dceři), prostě mají takovej svůj prostor na chlastání, kde neni ani moc co rozbít. 

Donesla jsem jim ukázat album s fotkama, tak se smáli, všeci se docela změnili. Dost díky tomu chlastu. Ale povahově zůstali stejní. Bylo to asi jako na srazu základky tehdy, první mi všeci přijdou staří a nepoznala bych je, ale po nějaké chvíli to je jako by to bylo "včera." Lidi vyzařují furt totéž, chováním, mluvením, stejná chůze, stejný sezení, stejný výrazy ve tváři...

A u StaréLásky stejnej způsob mluvení. Až zpětně jsem si uvědomila, jak byl u mě a mluvil na mě, že má svůj vlastní styl. Je to jako by šeptal a přitom asi tím, jak se dívá, se mi to hrozně hlasitě zarývá do hlavy. 

Po chvíli s klukama jsme šli k němu domů, kde mi udělal čaj. Pak tam přišla i jeho dcera. Ukázali mi to tam, sedli jsme si ke stolu, ona uklízela nádobi po pečení perníčků, a my si povídali. Prý mu i vaři a peče. Je to zvláštní, takhle malá slečna, a vpodstatě je ženskou částí rodiny. Žijou spolu už jen sami dva, po většinu času prý. Cítila jsem se tam s nima až moc dobře. Skoro se mi ani nechtělo zpět za klukama, ale pak jsme se tam vrátili, i s ní. 

Když jsem odcházela, tak ten, co byl před lety hezkej, a pro mě důležitej kamarád, mě objal. Čekala jsem to. Je prostě takovej, vždycky byl, a on byl tím, kdo mi vždy pomohl, když jsem třeba brečela pro StarouLásku :) kdo tam byl vždy pro mě. Dřív mi bylo líto, že k němu nic necítím. Přesto se nevzdával a nakonec jsem se s ním tehdy i líbala několikrát. Víc ne. To už ale StaráLáska chodil se svojí ženou. 

SL mě doprovodil k autu, a když jsme se rozloučili, taky mě objal. Jenjednou rukou, tak trochu zdrženlivě.
Kdyby vůbec nepil, myslím, že by mi jen řekl ahoj. Každopádně, já ho teda taky objala, a na zádech má docela slušný svaly. Tvrdí, že má pivní břicho, ale pod mikinou to moc vidět není.

Včera mi psal, co dělám v pátek odpoledne. Pak navhl, jestli nechci s ním a jeho dcerou jet do Olomouce, jen tak, projít se...  měla mi přijet kamarádka na víkend, ale nakonec jsme to přesunuly, tak jsem měla volno. S nikym jiným bych asi nešla, s nima ráda. I když jsem se trochu bála toho, že bude tma a nebudu slyšet co říkají.  Jenže chvíli na to, co jsem mu ráno odpověděla, že mám jen trénink od 3 do 5, jsem dostala záchvat. Ten co už dřív... měla jsem to asi popáté v životě. Naposled jsem se nechala i odvízt do nemocnice, aby moji zjistit, co to je. Bohužel tehdy na nic nepřišli. 

Napsala jsem mu pak tedy, že s něma jet nemůžu. Že mi není dobře. Snad to nebral jako nějakou výmluvu. Je to docela náhoda, že to přišlo zrovna dnes. Naposled to bylo před několika lety.


 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Submisivní provokatérka

Orgasmus