Začínam se zamilovávat

 Tak je to pravda. Když si člověk není jistej, erotika ukáže, jestli to půjde, nebo ne. Začínam se zamilovávat. Posouvání hranic nechávám na něm. Přesto, že nebyl zvyklej na ženy šahat drsněji, zdá se, že mu to nejen nevadí, ale že se s tím docela rychle sžil. Snad to vydrží :)

Když teď jsem s ním, nemůžu si pomoct, abych se ho nedotýkala. Dívam se na něj s touhou a když mě obejme, často to cítím i tam dole. Takovou vlnu vzrušení, která jen projde mojim tělem a rozplyne se. Někdy projde opakovaně. 

Zatím je mi furt dobře i ve chvíli, kdy s ním nejsem. Nemám potřebu s ním být nonstop, ale těším se, až dá vědět, až se zase uvidíme. Hlídám si, abych měla čas, a když napíše zprávu, usmívam se už před jejím otevřením. Moc si nepíšeme, není to ono. Takže zpráva většinou znamená, že se brzo uvidíme.

Minulé úterý (7.2.) jsem po cestě do práce měla nehodu. Mohla jsem i umřít. Neviděla jsem auto, ani ve chvíli, kdy jsme se srazili. Když jsem po bouračce otevřela oči a pustila si dunící hlavu, viděla jsem před sebou skrz neporušený čelní sklo, že mi z předku auta skoro nic nezůstalo. Kouřilo se z něj, boční okýnko bylo pryč. Zjistila jsem, že se hýbu, a že mě kupodivu nic nebolí. Opatrně jsem vystoupila z auta a teprve pak jsem našla auto, se kterým jsme se střetli. Jeho řidič vypadal naštěstí taky vpořádku. Vjela jsem si rukou do vlasů a zjistila, že mi teče krev z hlavy. To bude asi to okýnko.  Za chvíli už přijeli policajti a hasiči. Ti si mě vzali do auta, vnutili mi límec na krk, a poslali mě sanitkou na rentgen. V nemocnici to bylo jen na jeden steh ve vlasech, 3 obří boule a odřený oko, jinak jsem byla vpořádku. Jen myšlenky mě tížily, jaký to bude mít vlastně celý následky. Nehodu jsem způsobila já, jela jsem po vedlejší silnici, ten druhý po hlavní. Policie se mnou ještě nemluvila.

D. mě opět překvapil tím, co vše dokáže. Z odtahovky mi hned druhý den moje auto s dvouma kamarádama odtáhl svojim k sobě domů, abych neplatila zbytečně za uschování. Pak mi sehnal papír a adresu kam ho poslat, aby mi proplatili většinu peněz za ten odtah. Já bych sama netušila, že na to mam nárok, a asi bych to ani nezjišťovala. Přes kamaráda mi nechal auto odhlásit (a nechtěl mi říct, kolik se za to platilo), ve čtvrtek mě odvezl do práce, a tento týden mi půjčil svoje záložní auto. 

Můj vnitřní pozorovatel na to kouká s otevřenou pusou. To co jsem teď napsala je jen k té nehodě, ale on se tak chová vždy, ve všem. Nechci ho využívat, ale jaksi se mi nedaří tomu vyhnout. Chce abych mu uvařila, ale nemůžu kupovat jídlo :D je naštvanej, když ho pozvu na maso co jsem koupila, protože má doma plnej mrazák ze zabijačky. V pátek si budu muset přivstat, protože jedu vařit oběd k němu. Už podruhé. Poprvé jsme vařili tak nějak spolu, když přijely jeho tři děti a přítel nejstarší dcery. 

To bylo den po té, co jsem já poprvé spala u něj. Byl sám doma, a věděla jsem, že se TO stane. Asi poprvé jsem měla s někým sex, aniž bych ho tam dole před tím viděla nebo se ho tam dotkla. To až potom.

Říkal, že hrozně dlouho neměl sex. Odpověděla jsem mu, že já rok a 7 měsíců. Prý on dýl. Byla to úžasná noc. Udělal se dvakrát, a ráno když vstával ve svých obvyklých cca 5 hodin, udělal orgasmus mě. Já pak ještě do půl osmé spala. Vlastně mi tím splnil takovej můj sen, i když trošku jinak. Já mu to i říkala, že by se mi líbilo, kdyby si mě ráno kluk prostě vzal, když má tu ranní erekci, aby se udělal i když budu napůl spát. On udělal jen mě. Třeba příště. Tento pátek má spát u mě.

V sobotu po TÉ noci jsme šli na ples. Byla jsem slušně nervózní. Tam už jsme vpodstatě vystupovali jako pár i před jeho kamarádama, a hlavně - tchýní. Předtím jsme si před kamarádama a rodinou trošku drželi odstup. No a na konci plesu jsem dostala pozvání na rodinný oběd u té tchýně. Překvapilo mě to. Nakonec to bylo docela vpohodě. Zdá se, že nikomu vedle D. nevadím. Jen jeho nejmladší dcera se ještě občas trochu trápí. Musíme to nějak vyřešit.

Jsem šťastná. Po delší době, opravdu šťastná. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Submisivní provokatérka

Orgasmus