Orgasmus

 Zajímavý, že skoro všeci moji chlapi dávali přednost tomu, abych měla orgasmus já, než tomu, aby se sami udělali. Všude se píše, jak se chlapi udělají a na orgasmus partnerky kašlou, že to chcou furt a ženy se do toho nutí... já mam zkušenosti opačný. 

Nicméně, s D. si zatím docela sedíme. Už jsem se dostala do fáze, kde si pomáhám při sexu představama, ale v těch představách je vždy on. Nebo on tím hlavním, a ostatní "neznámí."

Miluju líbání s ním. S nikym jiným to nebylo tak intenzivní a rozmanitý. Na začátku jsem se bála, jestli se s ním vůbec budu moct líbat, a vadily mi ty vousy. Teď už jsem si asi trochu zvykla, a to líbání je... neskutečný. Pokaždé trochu jiný, je to milování samo o sobě. Buď si to užívám se zavřenýma očima, nebo se dívám do těch jeho a utápím se v nich. Má takový hezký "pohledy." Vypadá to, jako by se mračil, nebo jako by mě za něco káral - to se mračí a usmívá naráz. Na jednom horním víčku se mu pak dělá taková sexy vráska :) a já cítím ty hezký pocity - že jsem jeho, pod ním, malá, slabá žena. 

Sex je úžasnej asi i proto, že mi prostě sedí jeho penis. Ideální velikost která neboli při žádné poloze, ale cítím ho v každé. A jsou i takový, kde mi přímo naráží na G bod. Ze začátku mě napadalo, že s ním možná objevím i ten stříkací orgasmus, ale to bych se musela zvládnout uvolnit a vydržet. Třeba to časem přijde. Ani nevím, jestli to chci. Prý pak žena už nemůže nestříkat, a je to problém uklidit.

Jednou mi udělal orgasmus proti vůli. Tedy tak napů, samozřejmě, že jsem to chtěla, ale i nechtěla zároveň, protože to bylo ve chvíli, kdy jsem se musela hlídat a být potichu.  Orgasmus teda nebyl uplně to ono, ale ten průběh za to stál. Držel mi ruce nad hlavou, abych se nemohla bránit, když si hrál s mojí bradavkou. Už ví, jak na mě. Zatím si ještě zvyká, přes zadek mě občas plácne když jsem ve vhodné pozici, a umí to hezky, jen se s tím ještě nestihl sžít. Pod krkem mě zatím uplně něchytil, ale občas tam rukou sklouzne. Má zajímavej zvyk, držet si mě za hlavu shora, když přiráží. Prý abych mu neujížděla :D

Mě trošku trápí to, že nevím, co by chtěl on. Co říká, tak se mu líbí dívat se na můj orgasmus, a sám nechce víc, než být blízko mě, tělo na tělo, hladit se, líbat se... prostě asi by mu stačila klasika. Vlastně byl překvapenej i z toho, když jsem ho chtěla poprvé udělat pusou. Natož když jsem se ptala na nějaký další věci, co bych pro něj mohla udělat... nejradši má prostě klasiku, a orgasmus si udělá "sám," uvnitř mě, ve chvíli, kdy se tak rozhodne. Takže moje fantazie asi ještě chvíli budou takový abstraktní.

Představuju si třeba, že jsem ohnutá přes stůl a on mi dává na zadek rukou nebo páskem, dokud mi po stehnech nepoteče šťáva ze vzrušení, a mezitím mi ho občas dá do pusy nebo si pohraje s bradavkou. Když bude spokojenej s vlhkostí, tak přejde dozadu a udělá se ve mě (do mě).

Jenže... u mě to vzrušení spočívá v tom, že dělám něco pro něj, takže když bych mu tu fantazii řekla, věděla bych pak, že pokud to udělá, udělá to pro mě. Ne pro sebe. A to nechci. Musím zjistit, co chce. Něco přece být musí... něco, co si třeba zatím ani neodvážil si připustit. 

Chci aby si mě vzal když má chuť se on udělat... a on chce spíš vždy udělat mě. 

Líbí se mi, jak se dívá, když už se rozhodne, že se udělá. Je to takový přepnutí... jeho pohled ztvrdne, stane se z něj "zvíře" i když dělá furt totéž.

Komentáře

  1. Mokrý orgasmus neni vzdy. Je to ze začátku vyjimka. A jaz to ta zena zacne "umet" zvladne si rozhodnout, kdy ano a kdy ne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Submisivní provokatérka