1.5.17. myšlenky

Včera večer jsem si chvíli psala s tím, kdo věděl že jsem o něm kdysi psala povídku. Je hezký, když si s někým můžu takhle popovídat, upřímně a otevřeně o věcech, o kterých se normálně mlčí. Asi málokdo je úplně normální :) Fascinuje mě jakákoliv odchylka od normálu. Vždy se najde něco na objevování, něco co by člověka nikdy nenapadlo, a druhý mu ukáže že něco takového nejen existuje, ale může to být opravdu zážitek. Vždy jsem měla jen "normální" kluky, ale když věděli co se mi líbí, zkusili to, a viděli JAK se mi to líbí... začalo je to lákat taky. Pár kamarádů jsem "zkazila", nebo spíš jsem jim otevřela dveře jinam, jen tím, jak jsem s nimi mluvila.

No, ráno jsem se probudila a vzpomněla jsem si, že jeden z těch co jsem o nich kdysi psala povídku to na mě vlastně zkoušel. Bohužel zjistil, že ty morální zábrany opravdu mám, a i když chyběl malinkej kousek, a to rozechvění ve mě už vyvolával, nakonec jsme se dohodli, že radši odejde. Nevyspím se s někým jen tak, nejsem holka na jednu noc, a bylo mi jasný, že on od toho víc neočekává. Jemu asi bylo jasný, že sama po něm nevyjedu, i když jsem o něm fantazírovala, a že by musel bojovat s mojema zábranama celou dobu. Asi ho to pak přestalo lákat. Ale odcházel trochu naštvaný :)

Komentáře

  1. Závist :D Já jak se dostanu přes určitou mez, tak morálka nemorálka (co se sexu na jednu noc či sexu s ženatým, který má malé děti) - jdu do toho po hlavě ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže já chtěla, aby bojoval :) dokud mě chlap nepolíbí, tak mě nemá. Vždy jsem brala i jako začátek "chození" první polibek. To je pro mě taková ta hranice, co by měl překonat chlap. Pak už bych se asi neovládla.

      Vymazat
    2. Hm, když nad tím tak přemýšlím, tak on ten "obyčejný, hloupý a blbý" polibek vlastně tuhle lavinu spouští i u mne ... Mne osobně můj muž políbil až asi na 5.rande a pak to bylo do postele kousek :) Do té doby mne napínal :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně