Alespoň ty fantazie chci

 Už je to dlouho, co jsem bez chlapa. Alespoň že ty chutě se vrátily, a zase si připadám normální. Byla jsem dnes po delší době na tréninku Juda. Chtělo by to nějakej společnej víkend nebo soustředění, aby se mi trochu rozjela fantazie, a mohla jsem alespoň psát povídky. Zajímavých kluků je tam dost. 

Dnes to tam jeden z nich vedl, už jsem o něm pár krátkých představ měla dřív. Působí jako "hodnej dominant," což mi přijde hodně přitažlivý. Neumim si ho moc představit jak dává výprask, nebo prostě nějakej fyzickej, bolestivej trest. Ale na druhou stranu ho uplně vidím, jak dokáže to ovládnutí slovem, pohledem, prostě svojí osobností. Možná by použil jen lehkej stisk ruky/rukou aby dal slovu důraz, a myslím, že by to i bez bolesti, nebo nějaké hrozby, stačilo. 

Je zadanej (asi), a pokud by mezi nama něco mohlo proběhnout, pravděpodobně by se to už stalo. Za tu dobu, co se známe, se na mě nikdy nedíval jako na objekt zájmu. (Tím pádem ani já na něj.) Jako trenér se mi občas věnuje. Pomáhá mi, posouvá mě. Takže spíš doufám, že bych o něm mohla mít alespoň ty fantazie, a stvořit nějakou povídku. Potřebovala bych to ale nějak nakopnout. Ideální by asi bylo být na nějaké akci (s alkoholem), a rozpovídat se tam o sexu, bdsm...  

Když se snažim seznámit, tak to nevychází. Asi prostě mam mít to prázdnější období, a pak se zas v jednom roce zamiluju třeba do čtyř chlapů najednou. Kdo ví. Statistiky mám :D tak se nebojím, že už bych se nikdy nezamilovala. Jen škoda, že tělo nezůstává furt mladý, a teď si ho můžu "užívat" tak maximálně sama. 

No a statistiky k chlapům a erotickým povídkám - v roce 2017 mě zaujali 3 kluci (povídky byly o všech + ještě o dvou dalších, kde ale nebyly city), 2018 jeden (povídka nebyla, šance nebyly), 2019 nikdo, 2020 tři, ale city byly jen u dvou (a dvě povídky). 2021 jeden (bez povídky), 2022 zatim nikdo. Takže 2023 by mohli být zas 3 :D

 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Staří známí

Mohl by to být ten pravej