Povedená sobota

 Po sobotě jsem si říkala, že to byl fakt vydařenej den. Po obědě jsem měla naplánovaný dvě návštěvy - u skorobratrance na stavbě, a pak u kamarádů, kam jsem se už skoro rok chtěla zajít podívat na jejich syna, a nenašla se příležitost, nebo spíš jsme to nikdy nědomluvili dost konkrétně, aby se návštěva uskutečnila. 

Oba bydlej kousek ode mě. Takže 13:30 jeden, 16:00 druhej. V 18:30 jsem měla předávat kalendáře do tomboly pořadateli rockovýho plesu u nás, kam jsem furt váhala, jestli vůbec půjdu. Měla jsem totiž jít sama. V pátek se mi náhodou povedlo koupit vhodný šaty. (Ty svoje dlouhý plesový jsem si brát nechtěla, protože škrábou, a abych si je nezničila. Přecijen, rockový ples je zábava, jen ve společenským.)

Takže první návštěva fajn, podívala jsem se kde budou bydlet, prohodili jsme pár slov, a škrábala jsem omítku. (Pak jsem ji měla uplně všude. Je to dobrý tužidlo a zahušťovadlo vlasů :D ) Hodina a půl uběhla jako nic. Je zajímavý, že s některýma lidma bych se setkávala ráda častěji, ale jak špatně slyším, nevím, o čem mluvit. Setkat se někde na kafi je tak horši, než u práce. Tam jsem s nima, nemusím mluvit, a něco se děje. (a měli docela hezkýho pomocníka) Brala jsem to trochu i jako zkušenost co se mi bude hodit, až budu dělat rekonstrukce na svým baráku. Bratrancova manželka se mi snaží dohodit nějakýho chlapa :D Tedy jednoho navigovala na trénink vzpírání, a prý má v záloze dalšího, míň hezkýho. Řekla bych ale, že takhle to moc nefunguje. Spíš musím někoho potkat náhodou, když se budu vyskytovat jinde, než obvykle.

U druhýho kamaráda jsem počítala, že budu tak hodinku maximálně, a že se ještě vrátím domů. Taky mi ukázali jak bydlej, ti už měli rekonstrukci skoro hotovou, dodělávají jen patro. Když jsem se chtěla přijít podívat poprvé, teprve s ní začínali (občas jsem koukala do oken, když jsem projížděla kolem, jak pokračují.) Zakecali jsme se a protáhlo se to až přes šestou, tak jsem pak rovnou jela předat ty kalendáře.

Jedna vzpěračka se se mnou domlouvala na přespání ve vzpírárně, tak jsem ji vyzvedla na nádraží a předala jí klíče. Pak jsem jela domů.

Doma jsem ještě stihla tetu, co přijela na návštěvu. Daly jsme si kafe a večeři, a pak jsem se teprve definitivně rozhodla, že na ples půjdu. Oblíkla jsem se, namalovala a v cca 21:15 vyjela.

Znala jsem tam pár lidí, tak jsem se měla při tancování ke komu připojit. Užívala jsem si to. Byl tam i jeden hodně mladej kluk, co dřív párkrát zkoušel vzpírat, ale nakonec nechtěl být členem. Líbí se mi, přitahuje mě. Ale až moc si uvědomuju, jak je mladej. Je mi jasný, že to neni nic na vztah, a možná ani na sexuální úlet. Možná. Často jsem se na něj dívala, občas jsme se očima setkali a oba se usmívali. Tam to asi jinak nešlo. Hodně mojich známých jsou i jeho kamarádi, takže se občas stalo, že jsem někde seděla a on si sedl naproti mě. Nebo že jsme tancovali kousek od sebe. Je docela "přítulnej" ke klukům i holkám teda :D tak prostě kamarádsky. Trošku lituju, že jsem nevyužila jedné příležitosti... Když byly ploužáky, ta kamarádka co spala ve vzpírárně se domlouvala se spolužačkou, že půjdou tancovat spolu. Resp. ona tu spolužačku přemlouvala, aby šla. Já říkala, že určitě jdu tancovat sama. Nehodlám čekat jestli mě někdo vyzve, beztak by pro mě přišel někdo,  s kým bych tancovat nechtěla. Tak jsme šly všechny tři. Ona tancovala s tou kamarádkou jakoby ve dvojici, já sama vedle nich. Bylo to fajn. Pak se z venku vynořila další dvojice - ten hezkej kluk  s jiným klukem. Tancovali spolu :D tak jsem jim zaklepala na rameno, a ukázala na tu dvojici holek vedle, jeslti si to nechcou prohodit radši. Chvíli byli zaražení, ale pak si teda ten druhej kluk vzal moji kamarádku, a ten co se mi líbí stál kousek ode mě... nebyl si jistej, skoro to vypadalo, že by tancoval se mnou, ale mě to bylo nakonec bylbý vůči té spolužačce kamarádky, tak jsem mu ji přitáhla a tancovali oni dva spolu. Když jsem viděla, jak se držej - daleko od sebe, a ona že je na něj moc vysoká, litovala jsem ještě víc. 

Mezitím se tam objevil jeden "hezoun" co ho znám přes další vzpěrače. Takovej ten děvkař, co se líbí každé a klidně si veme každou. Pozdravila jsem ho a tak se mnou rovnou začal tancovat. Tělo na tělo, za chvíli už mi sáhl i na zadek :) musela jsem se tomu usmát. Jako byl to fakt hezkej kluk a dobře se s ním tancovalo. Jen mě pak už nepustil, a já chtěla tancovat s tím co jsem mu dala k tanci tu spolužačku. Byli jsme hned vedle něj, tak jsem u ploužáku měla sice položenou hlavu na rameni svýho tanečníka, ale dívala jsem se po tom druhým. A přemýšlela, jak to udělat. Asi po třetím tanci jsem svýmu tanečníkovi představila tu svoji kamarádku vzpěračku (tancovala vedle,) a dohodila mu ji na tanec, že já počkám. Byla jsem tak chvíli sama. Jenže ten mladej mezitím někam odešel. Tak jsem tancovala dál a čekala, jestli se objeví. Mezitím přišel jinej kluk (cca 17 let) a požádal mě o tanec. Tancovalo se s ním taky dobře, tělo na tělo... vpodstatě skoro celý ploužáky jsem s někým tancovala, a to hezky. Užívala jsem si to, blízkost chlapa, doteky v pase, na zádech i jinde, tělo na tělo, někdy tvář na tváři, čelo na čele, stehno mezi stehnama, rytmus hudby... byl to prostě vydařenej ples, až na to, že jsem netancovala  s tím, s kým jsem chtěla.Ten druhý chtěl po konci ploužáků pusu na tvář, ale zasmála jsem se a řekla že ne :) 

Kdybych byla v pubertě, byla bych asi bláznivě zamilovaná. Teď mi to rozum nedovolí. Toho mladýho kluka občas potkávám, vždy se jen pozdravíme. Dnes jsem ho taky potkala. Poslední dobou ho vidím docela často. Ani nevím přesně kolik mu je let, ale dá se to hádat podle kamarádů. Přemýšlím, jestli by stálo za to zkusit nějakej úlet, nebo jestli se mi to víc líbí takhle platonický. Něco k němu cítím, líbí se mi, neni to vyloženě chtíč. Vypadá tak nějak "obyčejně," ještě nenaplnil svůj potenciál. A to jsem kdysi zjistila, že mě na chlapech přitahuje. Vidět kým můžou být, když tím ještě nejsou. A pomáhat jim v jejich cestě. 

Asi i tím, že to je spíš platonický zakoukání s citem, a že je tak mladej, nemám ani sexuální fantazie, bohužel. Možná časem.

Na tom plese jsem se ho jednou letmo dotkla vlasů, když jsem mu říkala, že vypadá jako by se právě vykoupal (tancoval dost divoce, takže byl pěkně zpocenej.) Alespoň ten jeden dotek jsem si vzala. A spoustu pohledů do očí.  

Třeba ještě bude příležitost, nebo přijde někdo vhodnější.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Submisivní provokatérka

Orgasmus