Chaos s chlapama

Před koncem října jsme slavili úspěchy našeho oddílu na MČR v Judu. Když tam přišel jeden judista, kterýho jsem ani neznala jménem, ale už jsem s ním dřív párkrát trénovala, napadlo mě, že je to docela hezkej kluk. A když pak trenér řekl, že tam bude on, a ještě dva další taky přespávat jak já, hned mi to spustilo zajímavý představy -  jak budu usínat mezi ním a jedním z těch dvou... a pak jsem zjistila, že je mu 16. Vypadá tak na 20, i jeden z dalších trenérů mi potvrdil, že kdyby nevěděl kolik mu je, hádal by tak 20-21. Nakonec tam ale nespal a stejně jsem měla místnost sama pro sebe, takže realita zase byla pomalá a slušná.

29.10. jsem závodila na MS Juda neslyšících ve Francii a vyhrála to. Když jsme dojeli na místo, už probíhalo zahájení, tak jsme bohužel nemohli jít s vlajkou, ale jen jsme se šli do hlediště dívat na konec. Otevřeli jsme dveře a hned za nima u zábradlí stáli tři kluci. Ten nejbližší (s rouškou) se mi podíval do očí a já se asi okamžitě zakoukala. Hrozně se mi líbil, a díval se nějak dýl. Stoupla jsem si s trenérkou a tlumočníkem k zábradlí hned vedle, a dělala že sleduju vystoupení. Furt jsem ale vnímala jeho. I to, že se na nás dívá. Pak nás oslovil. Ptal se odkud jsme a tak. Mluvil hlavně přes tlumočníka, už bez roušky pak. Každej den co jsme tam byli jsem ho hledala, dívala se na něj, když jsme se střetli blíž tak jsme se zdravili nebo i prohodili pár slov v rámci možností (spíš znaků, i když neumim znakovat). Je z Kazachstánu.  Poslední den, když já měla zlatou a on prohrál první zápas a tím vše, jsem za ním přišla, jestli si s ním můžu udělat fotku. Byl překvapenej, ale rád. Chtěl kontakt na instagram, tak jsem mu ho dala. Když ukazoval trenérce nějakou fotku v mobilu, všimla si, že už si mě asi předtím našel, protože tam měl uložený jedno moje video z instagramu prej.

Napsal mi později česky :) chvíli jsme si tak psali a divila jsem se, že to nějak jde. Skoro líp jak s Motorkářem.

Po cestě do ČR jsem se dozvěděla, že se jeden judista rozešel s holkou. Vzpomněla jsem si na jeden sen co se mi o něm zdál kdysi a celou cestu jsem pak měla různý fantazie o něm a ještě o jednom z klubu. Ani jeden neni vyloženě muj typ vzhledově, ale oba mi přijdou silně přitažliví osobností. Ten rozešlej působí jako takovej "jemně dominantní" nebo jak to říct. Prostě osoba s autoritou, kterou si nemusí nijak dokazovat, má ji. Stačí se podívat. Může přikazovat i vlídným slovem.

O týden později -6.11. jsem jela se svěřencem na závody do Brna, a psala jsem Mýmu(bývalýmu) jestli by se nechtěl vidět. Neviděli jsme se asi rok, ode dne, co mi dával ten dopis. Souhlasil a přijel ke vzpírárně. Hrozně ráda jsem ho zase viděla. Furt k němu mám nějaký city, ale neumim si představit, že bysme spolu mohli ještě mít něco víc. Vidím čistou realitu, nemam tam to velký pobláznění jak tehdy. Pokud bych s ním byla ve vztahu a třeba měla dítě, bylo by to hodně o kompromisech.I když jsem volná a chtěla bych se líbat, pamatuju si, že s ním se mi to moc líbilo, nemohla bych. Vím, že on by to bral jinak, že by chtěl víc. Nechci mu dávat marný naděje. Stejně ho ale ráda zase uvidím, máme si co říct a asi spolu i co dělat.

Motorkář se mnou byl tento týden darovat krev. Když bylo hotovo, stáli jsme u jeho auta a objali se. Ptal se, jestli chci pusu, já řekla že jo. Dal mi takovej lehčí polibek, tak jsem zkoušela vzít si pořádnou pusu alespoň, když on teda začal... ale byly z toho asi jen dvě další malý pusy. Ptal se mě na víkend, a když jsem říkala že mam závody s dětma, odpověděl typickým "tak nic" a po mojem, že by mohl klidně jet taky, to vypadalo, že se rozmýšlí. Prej dá vědět. Pak mě ještě plácl přes zadek když jsem se otočila a šla ke svýmu autu, a tím to končilo.

V pátek večer jsem se ho ptala jestli teda chce jet, že bych ho nabrala. Odpověděl, že spíš ne, že by se asi nudil, a co večer. Na moje že s dětma se asi vrátím už později odpoledne, nic nenapsal. Žádnej nápad, návrh... nechci být furt ta aktivní. Nebudu ho svádět. Jestli mě nechce dost na to, aby si mě dostal do postele aktivně, tak má prostě smůlu. Signály, že by to šlo, má. Nevím, co by chtěl víc.

Dnes mi psal Tygr, zas loudil nějakou nahatou fotku nebo alespoň v kalhotkách, i když ví, že takový neposílám. Chtěl prostě nějakou inspiraci, aby si to před spaním mohl udělat.  Teď mu bude 20, ale zatím má furt jen internetový kecy o tom, jak mě jednou stejně uvidí nahou a oš..á mě. To už ale bylo před dvěma lety... už tomu nevěřím a nemá to na mě ten účinek. Dřív jsem doufala, že by fakt mohl přijet a něco udělat, nebo tak na 50% doufala, a 50% si to jen užívala ve fantazii. Teď, jak vubec nevěřím, tak ani ty fantazie už z toho nejsou. Na MČR jsme se viděli a nic nezkusil.

 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Staří známí

Mohl by to být ten pravej