U něj

 Ve čtvrtek přišlo překvápko. Motorkář mi napsal. "Tak jak bylo, celou dobu beze mě?" Sice mu furt nerozumim, ale už to alespoň vím, a zvažuju rúzný alternativy jak to či ono asi mohl myslet. Takže když mi po chvíli psaní s vysmátýma smajlíkama napsal že ho "se*u", první jsem se tomu usmála. Pak zaváhala, ale pak jsem se vrátila zpět k původní představě, jak to asi myslel. A byla správná. Chvíli na to už psal, že se chce tulit.

Dnes jsem vyhrála MČR žen v Judu. Byl to zajímavej den. Ráno jsem měla závody se svěřencema, a hned po nich jsem se přesouvala na to MČR a doufala, že stihnu první zápas. Bylo to těsný. Když jsem Motorkářovi psala o přihlášení do vyšší váhové kategorie, smál se že dostanu. Tak jsem si dělala srandu, že jedině od něho pak, protože na závodech všechny vyházim. Tak říkal, že od něj rozhodně dostanu. Nečekala jsem, že to vážně tak skoro dopadne, obojí. Ale když už, tak alespoň byl důvod...

Psala jsem mu po závodech, jestli se tam nechce stavit. Odpověděl, ať se stavím já u něj. A já ho fakt chtěla vidět, tak jsem přijela. Poprvé jsem byla u něj doma. Poslední polibek už není poslední. Ale stejně na něho budu vzpomínat. Bylo v něm tehdy hodně emocí. Trošku jsme to zas posunuli, ale do kalhotek jsem ho furt nepustila. Když jsem si o tom psala s kamarádkou, nadnesla asi pravdivej postřech - v jeho věku možná ještě neví, že nejhezči na sexu je to, co mu předchází. To těšení se, postupný posouvání, hraní si, objevování... Jakmile "zasune", už to nikdy nepůjde vrátit. Už tam nikdy nebude takový napětí, jiskření, touha...  zásun by měl být až vrchol.

Mě se to líbilo tak, jak to bylo. Líbání, hlazení, kousání, škrábal mi záda a zadek s rukou pod gatěma, až jsem tam druhej den měla čáry. Pomalu, tak, že jsem strnula a užívala si to. Sundal mi tričko a já jemu. Chvíli jsem byla nad ním, chvíli pod. Líbilo se mi, když mi rozepl muj koženej pásek, nepovedlo se mu ho vytáhnout, tak jen vzal ten čouhající konec a pleskl mě s ním přes břicho. Pak silněji... zkusil dosáhnout na prso. Podržel ho a dostala jsem přes bradavku. Tak akorát, aby to příjemně bolelo. Měla jsem trochu tendence se bránit, ale zároveň se mu nabízet aby pokračoval. Tak jsem se tam kroutila, dívala se mu do očí a moje au znělo spíš jako vzdychání. Chtěla jsem víc, vzrušovalo mě to. Líbilo se mi ale i to, jak mě líbal, ruce mi držel nad hlavou, rtama přešel na krk, ňadra, postupně níž na břicho, odhrnul mi gatě nad pánevní kostí a líbal mě tam, tak nenápadně se snažil dostávat níž... rukama jsem si přidržovala rifle a on se je snažil lehce odtahnout a pokračovat dál. Nechápe tu moji hranici, ale respektuje ji. Snaží se mě zlomit, a z toho asi nejvíc hořím a vlhnu.

Chtěla jsem si sundat rifle aby mi mohl dat na zadek jen přes kalhotky. Ty rifle to dost tlumily, když jsem se mu přetočila a dal mi přes něj asi tři rány. Bála jsem se ale, že pokud sundam rifle, kalhotky už neuhlídam. Fantazií jsem v tomto směru měla víc, jak by to mohlo pokračovat po mojem, posunout se dál, aby z toho i on měl mnohem víc. Třeba příště... jestli bude příště. Nejsem si nikdy jistá, jestli to není naposled. Nevím, co chce, nevyznám se v něm.

Chvíli si dával pauzu na svačinu, měl hlad. Když dojedl, lehl si na postel, a já ho začala hladit po hrudi, pak po břiše, níž... měl zavřený oči. Užívala jsem si to hlazení, jak se mu měnilo dýchání a tělem vycházel vstříc mojim dotekům. Jak čekla kam ruku posunu. Muselo to trvat hrozně dlouho, možná i půl hodiny, než jsem se ho dotka přimo na něm. Byl dost tvrdej. První jsem jen lehce zavadila, pohladila, pak trochu mačkala, a když jsem poprvé lehce svlíkla žalud, už se přidal a začal mě líbat a dotýkat se mě. V nejlepším nás vyrušil jeho táta. Naštěstí jen slovně za dveřma. Museli jsme končit, ale on se nechtěl uplně vzdát a snažil se mě přes kalhotky narychlo udělat asi :) nenechala jsem ho. To přerušení mělo asi důvod. I tak to bylo moc hezký. Orgasmus může být jindy. První spíš jeho... jestli...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Mohlo se to zvrhnout