Zajímavej týden

 Tento týden je docela zajímavej. První si se mnou zas chtěl psát jeden kluk z okolí, kterýho jsem už dřív odbyla. Chtěl se se mnou prát. Teď začal znovu, a přidal k tomu komunikaci typu VDD. Chvíli jsem se tomu jen smála, ale když to nepřestávalo, jako by to myslel vážně, napsala jsem mu přímo, že jestli hodlá pokračovat v tomhle duchu, že mu přestanu odpovídat uplně.

 Prý to bylo jen aby na mě udělal dojem. A vubec mu nevadilo, že negativní. Nicméně, i když to chvíli vypadalo, že chce přijít na placenej trénink, tak mě tak odradil, že mi ani za ty peníze nestál. Asi byl trochu zklamanej, když jsem mu napsala, ať si najde jinýho trenéra.

Včera jsem si psala se Špinavým. Už podruhé (nebo potřetí?) mi nabídl, že mi udělá dítě. Resp. že mi daruje své kvalitní sperma :D Měla bych asi být ráda, že od kamarádů dostávám tuto nabídku, ale bohužel zatím od těch, kde nemohu přijmout. Špinavýho mam ráda, jednu dobu mě i přitahoval, ale ta doba je pryč. Poznala jsem ho, a nevěřím mu dost na to, abych chtěla jeho dítě. Chce se mnou mít sex. Pokud bych měla jeho dítě, tak by mě mohl snadno vydírat. Možná by si ani neuvědomil, že vydírá, ale umím si dost dobře představit jakou zbraň bych tím vložila do jeho rukou. Nechci kvůli dítěti ztratit svobodu.

No a dnes to bylo taky zajímavý. Podruhé v životě jsem se sešla s někým cizím ze seznamky (když nepočítam ty schůzky z mé puberty) Přijel za mnou na motorce na trénink. Chtěl mě první jen vidět. Je dost mladej, ale muj věk neřešil. Ani nevím, co od toho očekávat. Nic z toho být nemusí. Už bych nešla do vztahu bez zamilování, a tohle nebude zamilování na první pohled, jako kdysi s Mým. Sex bez citu taky nechci.

Pozval mě zítra na hody co jsou u nich. Chtěl si pro mě přijet a odvýzt mě tam, ale ještě se domluvíme. Spíš pojedu sama, abych mohla i odjet kdy budu chtít, a nebyla na něm závislá. 

Tak jsem zvědavá, jak ten týden bude končit, a co přijde v tom dalším :) hýbe se to, což je fajn.

 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme