Kdy dát kladivem do hlavy

 Jak nepíšu průběžně, něco tu občas chybí. V létě o mě začal projevovat nezvyklej zájem jeden vzpěrač. Že se mu líbím jsem věděla už dřív, netajil se tím. Ale byl zadanej. Moje podezření se potvrdilo, když mi sám řekl, že už zadanej není. Když se kvůli mě ale chtěl učit mluvit na celou pusu, už jsem si s ním musela vyjasnit, že z toho nic nebude. Zahrál to do outu, že ani nic nechtěl, že se fakt jen chce naučit mluvit celou pusou. Později se k tomu ale vrátil. Vyjasnili jsme si to znovu. Nevím proč, ale psal, že si z mojich reakcí myslel, že by měl šanci mít se mnou sex a vztah že teď stejně s nikým nechce.

Řekla jsem mu, že jsem přeci začala couvat hned, jak jsem začala mít podezření, že něco chce. A on odpověděl, že couvat nestačí. Že to musím říct hned přímo, že NIC nebude. Ale jak mám přímo odpovídat na nepoloženou otázku? Pokud chce chlap přesně vědět na čem je, měl by se taky konkrétně zeptat.

Někdy je možný, že ani jedna strana ještě neví, co vlastně chce. Pak má smysl to nějak protahovat a oťukávat se asi. Ale pokud někdo jasno má, tak by to měl i dát najevo. 

S klukem, co za mnou přijel na motorce jsme se viděli už třikrát. Toho ještě dost neznám. Líbí se mi, ale abych věděla co chci, musel by se nějak projevit. Zatím jsme si vlastně jen povídali, jednou se objali, párkrát na sebe sáhli a strčili do sebe, když jsme si dělali srandu třeba. Mohla bych asi začít něco chtít, pokud by vydržel, a pokud by se začínaly slova měnit  v činy. Už začínám být trochu opatrná na to, jestli člověk vážně je schopen činů, nebo jen plánuje, sní, slibuje a pak se nic neděje. A taky... jestli je chlap schopnej začínat. Je jedno, kdo je starší nebo zkušenější. Začít a vést dokáže i nezkušenej puberťák, pokud to v sobě má.

Tento týden se asi ukáže, jestli to s Motorkářem bude nějak pokračovat, nebo jestli mi to mělo jen něco ukázat. Třeba to, že nemám zapomínat na svoje předsevzetí. (nescházet se bez důvodu, nezačínat si s někým bez zamilování)

Chci být zase zamilovaná. Občas vzpomínám, jaký to bylo s Mým. Když jsem byla nedávno na závodech, omylem mi volal. Pak jsme si dlouho psali. Chtěla bych ho zase vidět, kamarádsky. On se toho bojí.  


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně