Závody jako seznamka

 V sobotu měli chlapi závody. Jako trenérka jsem tam byla jednou z mála žen, což jsem si vlastně uvědomila až ve chvíli, kdy jsme po závodech seděli v pizzerii u stolu, kde bylo 8 našich chlapů a já :) 

Bylo tam hodně nových lidí, který jsem buď viděla poprvé v životě, nebo si na ně nevzpomínám. Jeden kluk vždy když šel kolem mě, tak se mi díval dlouho do očí a usmíval se. Nechápala jsem proč, jako by mě znal nebo sváděl. Po závodech jsem zjistila, že mě fakt znal. Nevím, jestli jsme se naživo potkali už někdy předtím, ale psali jsme si na instagramu, docela odvážně. Alespoň už to není anonym :) Má krásnou manželku, ale podle toho, co jsme si psali, tak by mě bral(i) do trojky :D kdyby se to někdy někde zvrhlo.

No, a na to, že je to on jsem přišla tak, že jeden z jeho týmu má na ruce stejný tetování jako Zlej ze sna. Přišlo mi to divný, protože to neni něco, co by chtěl každej. Stejný tetování, stejný místo. Hledala jsem jak se jmenuje, abych Zlýmu ze sna poslala jeho fotku. Nic jsem se k tomu sice nedozvěděla - prej to tetování nemá žádnej význam (nevěřim) ale našla jsem díky té fotce přezdívku toho z instagramu a došlo mi, proč se na mě tak díval.  

I když tam byla spousta hezkých chlapů, stejně mi nejpřitažlivější připadal K1, i když už s nim nechci nic mít.

Tuto sobotu bych měla jet na závody, kde by to taky mohlo být zajímavý. Ale mam zrovna mít blbý dny, tak uvidíme.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Fantazie