Je jinej

 Psala jsem si nějakou dobu jen do papírovýho deníčku. Hrozně škrábu, snad to pak po sobě přečtu. 

S Křivým jsme tak nějak spolu... Od mojeho prvního přespání u něj, a následně jeho přespání u mě, se vidíme snad každej den, a spíme u mě většinu nocí. Tímpádem se to může i docela rychle hýbat kupředu... přesto sex ještě nebyl. Teď ani nemohl (blbý dny)

Je "jinej" než moji bývalí v mnoha ohledech. A já jsem s ním asi taky trochu jiná. Co mě furt trochu znervózňuje je fakt, že jsem se do něj nezamilovala. Chybělo tam to pobláznění. Asi je to tím, že na začátku vše šlo tak moc pomalu. Nešly od něj vyloženě signály, že by po mě toužil, tak jsem se furt držela zpátky. Ani první polibek to nezměnil, dál jsem si nebyla jistá, jestli ví, co chce, a jestli jsem to já. 

Mě se prostě líbil, a držela mě u něj představa toho, jak jsem ho viděla tehdy, před čtyřmi lety.

Teď, když už se navzájem dotýkáme, líbáme se, spí u mě nahej... tak se tolik nedržím a užívam si jeho tělo. Obrovský křídla hlavně, lehce chlupatý obrovský prsa, hebkou kůži v místě, kde se mu skoro potkává pánev a poslední žebra a tlak jeho kulatýho pevnýho zadku na svým břiše :) Užívám si to vzrušení, když ho obejmu a osahávam si ho, cítím teplo co z něj sálá. Možná mi to nahrazuje (ne)zamilování. Jsou chvilky, kterýma si mě k sobě připoutává, ale zatím jich nebylo dost. Víc je to o rozumu než o emocích. Máme podobný zájmy, co se bavíme o sexu, tak mi přijde, že bysme si v tom mohli sednout, i přes ty zvláštnosti. Co zatím proběhlo, to bylo i víc, než bych od něj jako od předpokládané vanilky čekala. Občas si říkám, jestli to nedělá jen teď, když ví, že na to jsem... a jestli to časem nevymizí. Nebo v něm je skrytej sadista :)

Jak jsem se na začátku bála, že nebude vůbec na líbání (kvůli tomu, co říkal), tak nakonec se líbáme dost často a je to hezký. 

Líbí se mi, jak má některý věci naplánovaný, včetně toho, kdy jde spát. A dává mi to podněty k tomu, jak ho provokovat a zkoušet. Dostávat ho z rovnováhy, ať už znemožňováním toho plánu, nebo tím, že mu do něj slovně šťourám. Občas se nechá, ale většinou si ty zásady pohlídá :)

Jsem zvědavá, jestli na mě jednou dokáže použít i slova... tak jako si mě znehybní rukou a dělá si s mým tělem co chce, jestli dokáže slovy nebo i jinak to, abych já udělala jemu to, co chce. Možná jsem jen moc nedočkavá :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme