Tanec v dešti

 Život mě nepřestává překvapovat. Ibris vlivem okolností měl po zábavě spát u mě. Nic jsem si neslibovala, připavila mu samostatnou postel a doufala jsem alespoň v ten ploužák na zábavě.

Překvapil mě jak tím, že na zábavě byl jedním z těch neuvolněnějších, co se nebojí divoce tančit  a zpívat, kteří si to užívají naplno, tak tím, že tam celou dobu věnoval pozornost jen nám (mě a jedné dvojici z Juda co s námi šli) a ostatních lidí, ani holek, si nevšímal. Bylo to takový "dvojrande," i když my dva spolu nechodíme. (Mimochodem dvojrande mam na seznamu toho, co jsme chtěli "někdy v létě" udělat s tim Mým)

Už na rychlý tancoval se mnou i s tou druhou slečnou. Chytal nás a roztancovával, blbnuli jsme, smáli se, bylo to naprosto rozdílný, než když jsem na zábavě s kýmkoliv jiným. Mnohem lepší. Všeho se hned chytil, takže když tam někdo vzal slečnu za krk, musel si vzít za krk mě, i když jsem měla sukni. Bála jsem se, že se mi natrhne, že mě shodí, nebo že se mi vyhrne až moc. Vlastně jsem byla přilepená kalhotkama na jeho krku, držela se ho za vlasy a druhou rukou se snažila "tancovat" :D v očích jsem měla úžas, že jsem to dovolila, a že mě to baví.

Zkoušel do tance dát i pár hodů z Juda, tak jsem se mu párkrát rukou zaryla do zad nebo ramene abych nespadla. Když jsme tancovali, držel mě v pase, na zádech i na zadku. Hrozně se mi líbilo, že to nenásilně vedl. Prostě mě chytil a tančili jsme. Vzal moji ruku hodil si ji kolem svýho krku, a tančili jsme blíž u sebe. Nebo mi ji vzal ze svýho ramene, chytil moji dlaň a přešli jsme dál od sebe, do otoček a blbnutí. Díval se mi do očí, nebo mě chytil zezadu za krk a položil si moji hlavu na rameno... jednoduše, tančili jsme po jeho, a já se ráda nechala vést. 

Zábavu nam dvakrát přerušili kvůli dešti. První to bylo jen lehký mrholení, pak velkej déšť, kdy už jsme skoro odjeli domů, ale nakonec zase začali hrát, tak jsme se vrátili. Dočkali jsme se tak i ploužáků. Ani nevim, jestli jsme tancovali v rytmu... hudbu jsem měla v pozadí, a vnímala jen jeho kroky a vedení. Nebyl to ploužák jako s nějakým kamarádem. Ani nemusel dělat nic nevhodnýho, ale tváře jsme měli blízko, těla nalepený na sobě, občas jsme se smáli, štípali kousali a jinak provokovali, ale najednou to kousání bylo jiný, ze štípnutí bylo stisknutí, a celý to získalo jaksi smyslně intimní rozměr. 

S mým jsem byla na jedné zábavě a plesu, ale i když umí tancovat, rozhodně jsem to necítila takhle. Neni mi tak blízkej jako Ibris. Asi ani s jinýma klukama jsem to neměla takhle, protože i když jsem s něma měla bližší vztah, chyběla tam ta hravost, dovádění, kontrast. 

Věděla jsem, že z té zábavy budeme oba mít na ramenou a krku otisky zubů. Nevadilo mi to. Spíš naopak. Jednou mě kousl víc. Zavřela jsem oči, vnímala tu bolest a cítila, jak se vše kolem mě zastavilo. Celej svět se vnořil do toho kousnutí, a z šíje přecházel přímo do mojeho klína.Vše ještě umocňovaly světla a zvuky hřmění. Než zábava byla nuceně ukončena, začalo znovu pršet. Padaly obří kapky, spíš jako by to přerušovaně lilo z konve. Každá ta kapka se rozprskla, a bylo jasný, že budeme za chvíli všichni uplně mokří. Místo abysme začali utikat pod střechu, přitiskli jsme se v tanci blíž k sobě, já se začala šťastně smát, a tančili jsme dál. Vlastně se nám tím splnil jeden společnej plán. Chtěli jsme si spolu už kdysi zatancovat v dešti, a tehdy zrovna nepršelo (ani by nehrála hudba).

Celí mokří, ale vysmátí jsme jeli domů. Ti dva spali u ní, a Ibris u mě. Ještě jsme se u nás najedli, nalili si panáka, když už jsem i já mohla pít, a povídali jsme si. Zase provokoval s umýváním zad. Myslel si, že couvnu já. Když jsem necouvla já, nakonec přiznal, že by se asi styděl a moc se mu do toho nechce. Na druhou stranu si stál za tím, že budeme spát spolu v jedné posteli, i když měl připravenou svoji. 

Než jsem se vysprchovala, už ležel v té mé a čekal. Ukecal mě. Chtěla jsem to stejně. Než jsme zhasli, říkal, že je mu zima a chce se přitulit. Souhlasila jsem. Zhasla...

Přiblížili jsme se k sobě, oba v leže na boku. Dotkli jsme se naráz rukama, nohama i čelem. Zavřela jsem oči. Ani nevím jak, ale začali jsme se přibližovat blíž a blíž k sobě, až jsme byli v neskutečným propletenci. Ruce kolem těl, nohy propletený v sobě, tváře opřený o sebe. Srdce mi hrozně bušilo a dech vynechával. Můj "pozorovatel v duši" se tomu smál, že reaguju jak malá nezkušená holka, na přitulení před spaním. Hladil mě po zádech přes tričko. Vlastně nejen po zádech. Byl slušnej, ale mam pocit, jako by se mě dotýkal všude. Když jsem po delší době konečně dokázala kontrolovat svůj dech, začala jsem vnímat jeho bušící srdce. Uklidňovalo mě to, a usmívala jsem se tomu. Nejen já reaguju na něj, ale i on na mě. Myslela jsem, že už tak snad usneme  v tom propletenci, ale začala mě brnět horní noha, tak jsem se pohnula a zkusila trošku odtáhnout. Změnil polohu, ale zůstali jsme propletení, snad ještě víc, než před tím. Otočila jsem se k němu zády, přitiskl se mi těsně na ně, jednou rukou mě držel za ruku a druhou kolem hrudi, nohy obtočil kolem mojich, že jsme se dotýkali i chodidlama. Vnímala jsem jeho tep, usmívala se, a snažila se tak napůl spát. Začal mi lehce okusovat a líbat krk a šíji. V jednu chvíli to začalo být pro mě intenzivnější. Mam krk dost citlivej. Nevěděla jsem co dělá, než jsem se pak ráno podívala do zrcadla. Jsou z toho slušný cucfleky, ale v té chvíli jsem cítila jen to, co mi to dělá mezi nohama. Vzrušovalo mě to, a on to poznal. Moje reakce způsobila jeho další reakci. Překulil se na mě, částečně mě zalehl, a dál se věnoval mýmu krku. Trochu se to ve mě pralo. Na jednu stranu, nedělal nic "nevhodnýho," ani se nedotkl prsou, nebo mezi nohama, přesto mě to vzrušovalo. Je to nevěra? I když už jsem v té chvíli věděla jistě, že se s Mým musim rozejít? Že  nemůžu být s někým, s kým takovýhle propojení nemám a nikdy mít nebudu? Cítila jsem, jak mi vlhkost prosakuje přes kalhotky. Nebála jsem se, že by udělal něco, co nechci. Vlastně, bylo to dokonalý. Přesně ta správná hranice. Snažil se polibkama dostat až k mým rtům, ale tam jsem vždy lehce uhnula a on to respektoval. Chtěla jsem se líbat, ale to už bylo za hranicí. To až se opravdu rozejdem s Mým. 

Když mě hladil po břiše, a bloudil kolem lemu kalhotek, v momentě, kdy jsem měla pocit, že by mohl zajet rukou moc nízko, stačilo lehce pohnout mojí rukou tím směrem, a taky to pochopil. 

Nakonec se jemu přecijen povedlo usnout. Možná i mě, nevím. Každopádně v jednu chvíli mi začalo být moc horko, bála jsem se trošku, že do pokoje vejdou moji rodiče, tak jsem se vymanila z jeho sevření, posunula se dál a zakryla se volnou peřinou. Přesto jsem natáhla ruku a položila mu ji na rameno. Lehce pooteveřl oči, zase je zavřel a přisunul se ke mě blíž. Za chvíli jsme už zase byli propletení. A po chvíli i docela vzhůru a začali blbnout. Trošku Juda, štípání, vystrkování z postele... trochu jsme si i povídali a smáli se. Když slyšel, že jsou moji rodiče vzhůru, tak jsme taky vstávali. Udělali jsme si snídani - míchal vajíčka když já dělala kávu, a společně s rodičema jsme se najedli. Přišlo mi to jako sen. Nechodíme spolu, je to naprosto nevhodnej adept na vztah, "nemam čas" mít kamaráda s výhodama, pokud chci jednou mít děti, ale cítila jsem se prostě šťastná, a on taky.

Psali jsme si pak o tom. Má podivnou vlastnost, že když mu něco pochválím, tak se na to pak znovu zeptá a chce tu chválu slyšet znovu :D ale na druhou stranu, taky chválou nešetří, a vím, že mu můžu věřit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Submisivní provokatérka