Tábor - pivo

Jela jsem za mým na tábor s tím, že přes net se přece rozcházet nebudu.
Nebylo mi uplně dobře, cesta byla náročná - dvě hodiny za volantem, milion zatáček v kopcích, téměř žádná rovinka na vydechnutí. Ale občas jsem se bála abych nenabourala spíš proto, že přiroda kolem, a hlavně obloha, byla nádherná.
Nepamatuju si, že by někdy dřív byly tak zvláštní mraky. Divný počasí jo, ale ty mraky v posledních dnech jsou jak z jinýho světa. Kdybych to chtěla popsat, tak to je minimálně na stránku.

No, přijela jsem do tábora. Už z první pusy jsem odmítla udělat polibek, protože jsem z něj cítila pivo. Ne uplně jistě, ale když jsem se zeptala, tak mi potvrdil, že po snídani pili. Nesnášim ten pach co pivo na lidech nechává. Vpodstatě jsem si tim jen potvrdila, že to chci udělat - rozejít se. Když pak byla vhodná příležitost, váhala jsem jak začít. Dívala jsem se na něj a přemýšlela. Pak jsem mu to řekla možná až moc přímo - že od té doby, co mě nechal měsíc a půl samotnou kvůli Covid bláznovství, jen čekám na tu poslední kapku, abysme se rozešli. Že nejsem zamilovaná, a nemůžu ten vztah brat vážně. Že se vídáme tak často, jako bysme byli kamarádi, atd... prostě jasnější to už být nemohlo, a on mi na to řekl, že je mu to líto, ale že teď už na mě bude mít víc času... a začal plánovat srpen. Málem jsem na něj zírala s otevřenou pusou. On to prostě nepřijmul. A divím se ještě víc, že jsem nad tim v hlavě mávla rukou, a dál teda spolu "chodíme".
Dnes mi psal, jako by o tom přemýšlel. Napsal že mě miluje, a nechce abysme byli jen "kamarádi s výhodama," že chce vztah se všim všudy. Obávam se ale, že už je pozdě.
No a já vim, že i kdybych se někdy bláznivě zamilovala do někoho, kdo miluje pivo, tak s nim nemá cenu ani začínat. Nebo to prostě hned brat čistě jako úlet, napsat si fantazii a co nejdřív to ukončit.

Pivo ničí lidi. Dělá z nich závisláky s pupkem, kteří maj svuj typickem smrad, kterýho se jen tak nezbavíjou. No a pár lidí už podotklo, že co maj chlapi s pivem, se často děje u žen s vínem. Což je docela možný, jen to neni tak vidět, protože ženy to pijou doma. A co si vzpomínam, tak po víně, když ho pije jen jeden ze dvojice, taky může být nepříjemně cítit z pusy. Takže - přestávam pít víno.
Možná ne uplně, ale nebudu si ho kupovat a pít "jen tak" prostě. Musí pro to být dost dobrej důvod.

Komentáře

  1. Pivo ničí lidi, víno ničí lidi, obecně alkohol ničí lidi, cukr ničí lidi, sůl taky a to se už vůbec nebavíme o tucích a už vůbec ne o palmovém... Co nás ničí více jsou podle mě předsudky a generalizace. Lojza od vedle pije pivo, smrdí a má pupek, z toho vyplývá, že všichni co pijí pivo smrdí, roste jim pupek a odumírá mozek. Naproti tomu mám třeba kamaráda, který pije pivo, je to IT inženýr, po práci dělá trenéra MMA a o jeho sixpack na břiše by se dalo štípat dříví.
    Chápu, že někomu pivo smrdí, ale není nic, co by nevyřešila žvýkačka, nebo pasta a kartáček. Důležitější jakými jsme a jak se chováme k ostatním, než co pijeme nebo jíme ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kez by to tak bylo. Bohuzel uz mam vyzkouseno, ze ten pach piva citim i po zvykacce a vycistenych zubech. Deda byl v hospode na jednom, pak si dal veceri a jeste po tom jidle jsem z nej na metr daleko citila pivo. Byvalej kdyz si dal pred spanim vino a ja nepila, tak i po zajezeni a vycisteni zubu mi ten pach vadil. Kazdej jsme nejakej. Ja spatne slysim a o to citlivejsi mam nos. Uz vim, ze tohle nema smysl nejak “prekonavat”, protoze pak bych nemela odpor jen k pivu ale k tomu cloveku. At si ho pije nekde sam, ale nebudu se s nim pak libat proste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A čistil si zuby pořádně? Spousta lidí to neumí. Roman Šmucler poradí. Stačí si vygooglovat jeho postup.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Submisivní provokatérka