Trpělivost

Po dalším nekonečným čekání, i když tentokrát už snadněji zvládnutelným, jsme měli rande s tim mým. Měl to schváleno od rodičů, od 2 do 8. Takže dobrý. (Až na to, že k tomu musel mít jejich požehnání.)
Když už jsem byla na cestě, přišla mi od něj zpráva, že pro mě přijde 2:15 naštval mě, ale za chvíli už jsem to pustila z hlavy. Přišel, tentokrát se kvůli mě neoholil. (další důvod pro moje pochybnosti)
Šli jsme k takové cestě, kde rostly třešně, aby mě pod nějakou mohl políbit, když je ten první máj. Zašli jsme pak kousek dál do přírody, mimo cestu, a tam rozdělal celtu, abysme si mohli sednout. Po cestě mě držel za ruku, občas jsme se na sebe podívali, dali si pusu, a oba jsme se usmívali. Ale nebylo to jako kdysi. Ta zamilovanost tomu chyběla.
Čas utíkal "tak normálně." Dřív bych měla pocit, že to uteklo jako hodina. Kdybych s ním být nechtěla, byl by ten pocit opačnej. Ale dnes to bylo tak akorát.
Milovali jsme se (a průběžně u toho ze sebe sbírali a mačkali klíšťata). Nevím proč, ale zase se málo věnoval mojim bradavkám. Klidně bych oželela to dole, kdybych zase měla to nahoře, jako na našem prvním setkání. Nebo alespoň jako na druhým. Asi už to zná, ví co to se mnou dělá, tak už ho to tak nezajímá, a chce objevovat další věci. Kdo ví...
Než jsme si sedli, myslela jsem, že ten den ani sex nebude. Ale nakonec k tomu došlo tak nějak přirozeně, že jsem tomu nechala volnej průběh, jako všemu ostatnímu. A asi to tak bude i dál. Uvidíme, jestli se ten vztah bude posouvat, nebo jestli přestane mít smysl.
Každopádně, na erotický fantazie teď budu potřebovat trochu jinou inspiraci, než svůj vztah. Tygr by na to mohl být dobrej. Pochybuju, že by v reálu opravdu něco zkusil (i když furt věřím, že i takoví kluci existujou) ale provokovat docela umí. Jen si to nebudu moct vynutit kdy chci já, ale musím počkat, až bude mít chuť on.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Jak to funguje

Fantazie