Mysli nahlas

Potřebuju si to v sobě srovnat. Dnes tedy budu "myslet nahlas." To občas říkam lidem kolem sebe, když vidím, že se zamysleli, ale nic neříkají. Upřímnost a otevřenost jsou k poznávání se stěžejní vlastnosti.

Muj se ostříhal, skoro i oholil (bradku si zatim nechal kvuli nějakýmu svýmu experimentu) a viděli jsme se dnes (úterý).
Po té první pořádné schůzce 1.5., jsem byla furt hodně nejistá, co se týče pokračování vztahu. Navíc když s Tygrem jsme začali flirtovat docela z ostra (představy co by kdyby). Když mi pak Muj poslal fotku, kde byl ostříhanej, trošku jsem se i zastyděla, že si píšu s někym jiným.
Pokud bych si z těch dvou měla vybírat, potřebovala bych vědět, jak Tygr voní. Muj mi voní asi spíš jen proto, že je muj. Mam jeho tričko v posteli, a spí se  mi s nim líp. Jako bych ho měla blíž. Neni to vůně, ze které bych šílela, ani neni nepříjemná. Prostě něco mezi. Je JEHO.
Jeho můžu teď konečně i trochu poznávat. Tygr je daleko, a zatim to co píše, jsou furt jen slova. Sice zní důvěryhodně, ale dokud opravdu nepřijede, nebo něco neudělá, jsou to jen slova. Ty umí skoro každej. Nicméně chápu, že asi nebude chtít přijet hned, když ví, že mam kluka, a když se mě na něj ptá, tak mu napíšu, že tomu vztahu ještě i přes překážky dávám šanci. Leda by si byl fakt hodně jistej, že by mu mě dokázal "ukrást." (Naivní, ale krásná představa :D vždy jsem toužila po tom, aby mě nějakej chlap chtěl tak moc, že NE nebude brát jako odpověď. )
 Nicméně, na trénink by klidně přijet mohl (já vím, je to dálka - spousta času i peněz, ale co by byl život bez šíleností? :) Třeba bych přijela i já za ním, kdyby si vymyslel dost dobrej důvod.) Hodně by se toho asi ukázalo, aniž by k něčemu muselo dojít. Pohled do očí řekne dost. A asi bych i zjistila, jak voní. Jakej má penis asi předem nezjistím :D


No, a teď k dnešní schůzce. Přijela jsem, uvařil mi kafe a šli jsme na zahradu, kde něco potřeboval udělat. Chvíli jsem se opravdu jen dívala, ale moc na to nejsem. Obešla jsem ho, začala objímat, vjíždět rukama po krku a vlasech nebo pod tričko na záda. Tak, abych mu neznemožnila dělat to, co zrovna potřeboval. Občas mi u toho dal pusu, políbil mě, nebo obejmul. Nakonec jsem si i trochu "sáhla" na hlínu a cihly :D když bylo dost prostoru pro 4 ruce, tak jsem byla docela spokojená.
 Pak jsme šli k nim do kuchyně, kam kdykoliv mohl přijít jeho brácha. (Muj by to asi slyšel a včas nás schoval, i když vim, že představa přistižení ho vzrušuje. A mě by to možná až tak nevadilo.)
Mam zrovna blbý dny, takže přímo sex být nemohl. Asi to bylo jen dobře :) nedokážu popsat vše, ale okamžiky... klečela jsem před ním, dělala mu to pusou, a on nepustil z rukou moje bradavky... tedy pustil jen na tu chvíli aby si mě postavil, svlíkl tričko, políbil a znovu mě poslal dolů. Chvilku jsem mu ho kouřila, pak se jen dívala do jeho očí a zatínala ruce kolem jeho penisu a na stehně či zádech, kde jsem je zrovna měla. Vlnila jsem se, bloudila rukama po jeho těle, a cítila se jako zhypnotizovaná. Ty bradavky mam asi opravdu jako nějakou bránu k absolutní rozkoši a odevzdání. A on to s nima umí. Je to asi první kluk, co se jich dotýká "něžně," že to nebolí, ale je to i přesto intenzivní, jako by je mačkal. Dráždí je uplně shora, ty špičky, kde jsou nejcitlivější. Když pak i víc zmáčkl, moje tělo chtělo vybouchnout. Měla jsem pocit, jako bych tak půl hodiny byla těsně před orgasmem. Už se to skoro nedalo snýst. Chtěla jsem ho cítit v sobě nadoraz, několik rychlých přírazů a ukončit to silným, společným orgasmem. Ale to zrovna nešlo.
Posadil si mě na linku, a zkusili jsme hlubokej zásun do krku, když jsem byla zakloněná přes ni. Moc to nešlo. Nedalo se v té poloze polykat, a asi bych si musela chvíli zvykat na to, kam mi v krku naráží. Jemu se tam zase blbě stálo. Je to dost jiný. Třeba to pak někdy zkusíme na posteli. Je zvláštní, že i já se s ním můžu něco učit :)
Pak zariskoval a sundal mi i spodní část oblečení. Dokud nechtěl dovnitř, tak jsem si to užívala. Poprvé se jí dotknul rtama a vlastně i jazykem. Přijde mi to hodně intimní. Ale když jsem stála, byla ještě relativně schovaná, tak jsem se tolik nestyděla.  V leže by to bylo horší.

Večer jsme si trochu psali. Je zvláštní, že mi občas jakoby naschvál ukazuje něco, po čem zase začnu pochybovat. I když on to myslí uplně naopak (že mi dokazuje, jak mě chce. Nebo ne?) V pátek mě asi plánuje představit své mámě. Na jednu stranu jsem ráda, že se to někam posune, a nebudem se scházet jen potají, na druhou stranu si říkám, jestli teď není blbá doba na to, posouvat vztah dál. Zatim prý rodičům představil jen jednu holku, a s tou ani nespal.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Jak to funguje

Fantazie