Musí to mít název?

Posloucham pomalý písničky, tak jsem v tom touženým stavu, kdy chci být zamilovaná, a myslim na Tygra.  Přitom před chvílí jsem byla rozhodnutá, že už budu psat jen o svým klukovi. Že opravdu "vše má svůj čas," teď jsem zadaná, tak bych neměla flirtovat s jiným. (I když on si píše asi i s více holkama a kdo ví jak, když si to u toho dělá.) To je ale jen to morální hledisko správnosti. A na to jsem nikdy moc nedala. Každej člověk potřebuje ke štěstí něco jinýho. No a pokud nikomu neubližuju, tak si můžu dělat co chci, že.

Nedávno jsem si psala na papír přání, co bych doopravdy v životě (aktuálně) chtěla. A možná se mi to plní, i když trochu divně. Pokud bych byla furt zamilovaná do mojeho, necítila bych to, co cítím když mi píše Tygr.  Přála jsem si mít vztah, krásnej, uspokojivej, dlouhodobej s Ideálním chlapem a k tomu aby se vždy alespoň jednou za rok objevil někdo, kdo ve mě probudí ty zamilovaný emoce, kdo mi probudí fantazii natolik, abych mohla napsat erotickou povídku. Pokaždé jinou, protože i ti chlapi budou jiní. Vlastně tam by mohl spadat i Muj. Jednu "jinou" povídku už jsem o něm zveřejnila.

Když jsem psala svoji první dlouhatánskou fantazii, byla o kamarádovi, kterej byl zadanej. Přesto, že jsem věděla, že má svý zásady a nic s ním nebude, mluvili jsme spolu, psali jsme si, potkávali se, chodili na vandry, dokonce jsme vedle sebe i párkrát spali v obětí, ale nikdy jsme neměli nic intimního. Jen provokoval...  bylo to pro mě hrozně intenzivní. Věděla jsem, že takovej opravdu je. Prožívala jsem to, když jsem se mu dívala do očí. Když šel ke mě s páskem v ruce, bez úsměvu, blesky mu sršely z očí a říkal, že opravdu nemá problém ho použít a seřezat mě... v té chvíli jsme to prožívali oba. Pak -lusk- jako by si uvědomil, že je zadanej. Pásek položil, a začali jsme mluvit o něčem vtipným a smát se.  Jednou mi poškrábal záda do krve když mě před spaním obejmul (byli jsme oblečení, ale dal ruce pod tričko). Měl otočený prsty tak, že nehtama řezal místo škrábal, a myslela jsem, že tam budu mít i jizvy. Bylo to jen krátký, silný, intenzivní obejmutí, nic víc... ale jak těma rukama jel odshora dolů, prožívala jsem to jako bych měla mít orgasmus. Bylo mi jedno, jestli budu mít jizvy. Vlastně, chtěla jsem je. Na památku. Nakonec právě díky tomuto momentu vznikla ta povídka.  Tohle bych chtěla zažívat třeba až do smrti. Šlo by to vůbec, pokud by s někym takovým došlo k naplnění? Vydržely by ty emoce? Třeba to někdy zjistím.

Samozřejmě ale potřebuju i nějakej normální vztah. Byla by škoda se snažit mít hezký tělo, když by si ho žádnej chlap nemohl užít. Bylo by zbytečný psát o vzrušení, sexu a orgasmech, kdybych je neprožívala. No a když jsem zadaná, tak v momentě, kdy mě někdo okouzlí tak, že by mohl být inspirací na povídku, to ten vztah spíš posílí, než aby ho to ohrozilo. Většinou si totiž logicky poskládám dohromady, že ten muj je vlastně na vztah lepší. Že ho vyměnit nechci. Ale tu touhu zastavit taky nechci. Jen si ji přesměruju na toho svýho... jsem nadržená z někoho... ale vlítnu na toho svýho. Ten sex si užiju s někým, koho znám, kdo zná mě, s kým to může být hodně hezký. První sex s neznámým nemůže být lepší, než s tím, kdo už zná moje tělo. Jedině že by mě udělal přes ty pocity - emoce. Pak je vlastně uplně jedno, co dělá s tělem, protože ovládá moji mysl. A orgasmus je spíš fyzicky projevenej stav mysli :) dá se dosáhnout i bez doteku.

Tohle jsem tedy zažívala dřív ve vztazích. Teď je to trošku jinej případ. Bývalej se mě mockrát ptal, jestli musí vše mít nějakej název. Nesouhlasil ani s tim, že "spolu chodíme", ani s tim, že jsme "se rozešli"... někdo řikal že musíme být "milenci," když je ženatej, i když jsme spolu první tři roky vztahu nespali... on mě furt bere prostě jako blízkýho člověka a já jeho taky. Nechce to pojmenovávat. Jen já si ho dala do škatulky "rozešli jsme se" a tím pro mě určítý věci skončily.

Teď jsem přemýšlela o tom mým, jestli vlastně máme vztah, nebo jestli je to spíš přátelství s výhodami. Asi to má od obojího něco - jelikož už nejsem zamilovaná, vubec mi nevadí, když ho dýl neuvidim. Když mi napsal, že v létě pojede na 14 dní na tábor, už mě nenapadalo to co dřív, že tam za nim budu jezdit. Nevadí mi to. Tak ho uvidim předtim a potom. No a to, že se oficiálně poznává s mýma rodičema a prarodičema, sestra bude asi brzo následovat, zase ukazuje spíš na vážnej vztah. Alespoň on to bere docela vážně. Skoro mam pocit, že až mě představí svýmu tatovi, tak to bude téměř slib svatby :D nebo nevim...
No a tak jsem se rozhodla, že to nebudu nijak pojmenovávat. Dokud mi bude líp s ním než bez něj, tak budu s ním. Můžeme si toho asi ještě dost navzájem dát.

Vlastně jsem původně chtěla psat proto, že mi v neděli večer napsal, jestli by mohl v ponděli dopoledne přijet. Já plánovala vařit svíčkovou, což je na celý dopoledne, tak bych mu mohla prostě napsat, že nemam čas. Ale všechno jde, když se chce. Dala jsem maso do trouby, zajela pro něj k autobusu (půl hodiny cesty), chvíli jsem dělala oběd a v pauzách mu seděla na klíně, zatimco si povídal s mojí babičkou. Oběd jsem stihla před dvanáctou, tak jsme pak měli čas si i vylízt na naši třešeň a tam si vypít kafe. Pak jsme se dokonce i stihli dostat do mojeho pokoje, kde jsme se pomilovali a oba měli orgasmus. Byla jsem hrozně nadržená. Vlastně už od prvního polibku u auta. Jak je oholenej, tak je to prostě jiný. Mnohem lepší, i když mam pak poškrabanou bradu. S vousama si to tak neužiju. Už z toho polibku jsem vlhla. Pak při milování jsem se ale jednou ocitla nahoře, a v ten moment mi tam probleskl Tygr. (Psal mi, že to je jeho oblíbená poloha.) Najednou jako bych je tam měla oba... a užívala jsem si to i nahoře, i když jinak tu polohu nemam moc ráda. Muj má naštěstí trošku problém s výdrží :D on to vidí jako nevýhodu, já jako výhodu. Tak to musel trošku přerušovat, což se mi líbilo. Pak už jsem na Tygra nemyslela, ale když Muj odjel, a já si to tak zpětně promítla, najednou nevím, jestli jsem byla tak nadržená fakt z toho polibku, nebo z toho, co jsme si předtim psali s Tygrem. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Jak to funguje

Fantazie