Je to divný

Je to divný. Všechno je to divný :D ale baví mě to sledovat.
Muj se sice furt nijak nevyjádřil k setkání s mojí mámou, ale už předtím jsme měli napůl domluveno, že se s mýma rodičema potká příští pátek. A s tím furt počítá. Asi doufá, že bude moct udělat dojem slovama...  no a taky počítá s tím, že mi pomůže s focením kalendáře. Shání mi rekvizity, chce mi něco i vyrobit, a pomáhá domluvit prostor. To bude snad první velká věc, co spolu zažijem, a co nemůže odložit "na léto." Proto se na to těšim i já, a máme se trochu o čem bavit. Jinak se ta konverzace moc nezlepšila. Dokud nebudu věřit, že to, co plánujem i realizujem, tak se mi to moc rozebírat nechce. Potřebuju termín, ten motivuje.
Spíš ho teď chci poznávat mimo sex. Slíbila jsem mu, že ho nevyužiju "na dítě." Sám chce děti a vidí v nich smysl života, takže pokud bych s nim náhodou otěhotněla, asi by se o dítě chtěl soudit a nevzdal by se ho. Pro mě tedy blbý, pokud ho nebudu milovat a chtít s nim zůstat. Budu si teda dávat pozor.

Večer poté, co jsem myslela, že už mi možná Tygr ani nebude psát, když jsem ho vyvedla z omylu, že rozhodně neplatí - čim starší, tim snadnější kořist, se stalo něco zajímavýho. Psali jsme si o cvičení chvíli, pak to stočil k chtíči, vztahům a tak, po pár laškovných větách psal, že jde spát. Když už jsem měla vyplej počítač, že taky půjdu, psal mi, jestli jsem ještě online, že nemůže usnout, protože je moc nadrženej. Napsal mi představu co měl, když si to dělal... pro mě z ní byl "reálnej" jen začátek, a vyprovokoval mě k tomu, že jsem se rozhodla mu napsat svoji představu, jak by to mohlo reálně opravdu vypadat... na místě kde si to představoval on (Judo), v té samé chvíli, jen trochu jinak. Začala jsem psát.... a psala a psala. Jen jsem viděla kdy si to zobrazí. Dostala jsem se do FLOW, nešlo to zastavit. On jen četl... pak mi začal mravenčit loket o kterej jsem se opírala, zamyslela jsem se nad dalším pokračováním, a tím se dostala z FLOW. Ukončila jsem to tedy, že pro dnes stačí. Vpodstatě jsem napsala jen ten začátek... a hrozně se mi líbila jeho reakce na to :D první napsal smajlíky, s vyvalenýma očima a po chvíli s rukou před pusou. Pak doplnil "Tys psala půl hodiny jen o tom, jak jsem se ti jakoby dostával do kalhotek"  a po pár vteřínách "půl hodiny!" a dalšího smajlíka.
Asi by mě to i bavilo, být Šeherezádou a vyprávět pohádky tisíce a jedné noci :D nikdy nekončit... nekonečný dobývání a milování. Jenže pak by to navždy zůstalo jen tou pohádkou. Já to chci i zažít. A co napíšu, to už se nestane. To říkám všem, a on si to pamatoval. Taky mi to předhodil, než mi řekl tu svoji fantazii :D trošku napínal. Že to nepošle, protože chce aby se to stalo. (dvouhodinovej sex a 4 moje orgasmy :D prej)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Jak to funguje

Fantazie