Úleva

V pátek mi dal svoji obědovou pauzu ve škole. Musela jsem ho vidět. Měl praxe, tak vyšel v montérkách, který měl pokreslený černým fixem veselýma obrázkama. Pod "montérkovou" košilí měl vytahaný bílý tričko, takže mu byly vidět chloupky na hrudníku. Z kapsy košile mu čouhal zubní kartáček :D
Tentokrát nevěděl přesně kde parkuju, tak jsem vyšla já k němu. Tedy málem rozběhla, protože půl hodiny je sakra málo na to, abych na něj čekala. Ani nevím, o čem jsme mluvili. Bylo to pár slov mezi polibkama a objímaním. Když začalo poprchávat, přesunuli jsme se do auta. To vytahaný tričko mi přišlo hrozně sexy (a furt jsem mu šahala do výstřihu a hladila ho po hrudi), stejně jako ty monterky :D ty mu někdy vezmu a zkusím si je.
Hrozně se mi po tom setkání ulevilo. Pak už mi bylo jedno, jestli se uvidíme až ve středu nebo kdy. Spadl mi balvan ze srdce a bylo mi zase krásně.

V pátek po škole o mě mluvil s tátou, a prý jsem schválená :D je to vtipný, ale i já to dokážu brát vážně. Napsal mi to zároveň s tím, že se tedy teď můžeme vidět častěji, a že mě chce vidět už v pondělí. Já sice měla nutnou práci, ale přesto přijel, aby byl se mnou, i když jsem se mu nemohla plně věnovat. Hrozně jsem ho chtěla. Byl opatrnej, ale stejně jsem zase byla vlhká až přes rifle. Začínam to brát jako "normální" :) Než odjel, znovu mi řekl, že mě miluje. Chtěla jsem říct že i já jeho, ale nešlo to. Nevím proč. Jen jsem přijímala jeho slova, vím, že to říkal upřímně. A vím, že jsem zamilovaná. Jestli miluji, jestli to bude na vždy, to ukáže až čas.

Dnes jsme si psali o sexu. Jsem za to ráda :) tak nějak přirozeně z toho vyplývá co se komu líbí, co moc ne, a zároveň je to vzrušující debata. Obzvlášť, když u toho piju červený víno. Jsem zvědavá, co vymyslí na středu, čtvrtek a pátek, když psal, že se uvidíme všechny tři tyto dny :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme