Pátek třínáctého

Stalo se to. Je sedmým klukem v mým životě, se kterým jsem měla sex. Druhým, za posledních 14 let.
Přijela jsem k němu domů, došel si pro mě k autu. Na sobě jen pantofle, tepláky a flanelovou košili, zastrčenou za pasem. Připomělo mi to dobu, kdy jsem se smála chlapům ze vzpírárny co to nosej za hadry. Ale ani mi to nevadilo, jen tu košili jsem mu musela co nejdřív vytáhnout ven :D
Udělal mi kafe v konvičce. Ráda se dívám, jak něco dělá. Má svůj typ chůze i pohybu a asi už bych ho podle toho i poznala. Jeho brácha teprve snídal, pak ale odešel a měli jsme celý dům pro sebe.
Konečně jsem viděla i jeho pokoj. Na skříni měl na háčcích pověšenou pěknou sbírku pásků, dost jich bylo kožených. Další kožený pásky měl stočený na stole. Vím, že on má slabost spíš pro přezky, a výprask si zatím ani neumí představit, že by dával rukou, natož páskem. Ale času dost... jednou se ta sbírka bude určitě hodit.
Na stropě měl dvě očka v hmoždinkách. Sice mi pak ukázal co na nich viselo (hračky) ale má fantazie se rozběhla naplno. Je jasný, že by to asi moc neuneslo, přesto symbolicky by se s těma očkama dalo slušně vyhrát. Vázat jako skaut umí, provazy určitě taky má...

No, a co se teda dělo? Jak se za jeho bráchou zavřely dveře, začali jsme se líbat a než jsem odjela, téměř jsme nepřestali. Věděl, že k tomu dojde. Já to taky věděla, ale bylo to v jeho rukou. Byl si jistej že se to stane. Přesto se projevila jeho nezkušenost nebo obavy. Spěchal. Když mi sundaval tričko nebo rifle, nebránila jsem se. Kalhotky jsem si uhlídala dýl. Tak se soustředil na to co chtěl (sex), že kromě líbání a pohledu do očí se  jen málo dotýkal bradavek. Nebo možná mi to tak jen připadalo, protože po tom šílím, a chtěla bych ten pocit prožívat dýl. Zato tam dolů se dobýval dost intenzivně, až se dostal k mýmu nejcitlivějšímu bodu, kterého když se dotkl, dostal mě do toho vzrušujícího, odevzdaně submisivního stavu, kdy jsem slabší, zranitelnější, celá jeho. Chvili si s ním hrál, nepustila jsem jeho ruku níž. Bála jsem se, že by tam mohla  ještě být červená. On to věděl, přesto tam chtěl a párkrát to zkusil.
Druhou rukou si občas hrál s mými ňadry, letmo zavadil o bradavku, nebo mě stiskl dlaní pod krkem. Prohýbala jsem se v zádech a vzdychala. Kousala se do rtů. Zavírala jsem oči a znovu je otevírala, abych viděla ten jeho svazující pohled. Plně se na mě soustředil. Zaryla jsem mu prsty do ramene a druhou rukou jsem téměř trhala prostěradlo, když mě poprvé přivedl k orgasmu.

Měla jsem žízeň, tak jsme si stoupli a šli dopít studený kafe, co jsme nechali stát na stole. Využila jsem jeho nepozornosti, otočila se a zkontrolovala "červenou". Nebyla tam. Uklidnilo mě to, tak jsem se pak už tolik nebránila, když mi chtěl sundat kalhotky. Po dopití kafe mě začal zase líbat, naznačil mi ať si kleknu a chvíli jsem mu to dělala pusou. Pak si dřepl a stáhl mě nad sebe na zem. Bylo tam ale snad míň místa než v posteli, tak si mě přesunul do klína, chytil za zadek, postavil se se mnou a hodil na postel. Tam teprve šly kalhotky dolů.
Přetočil si mě na sebe tak, že jsem na něm seděla obkročmo. Vlnila jsem se, ale když se snažil ho do mě zasunout, uhýbala jsem. Nedařilo se mu ho do mě dostat, tak si mě přetočil pod sebe. I pak jsem uhýbala. Zvedl mi obě nohy na svý ramena, ale ani tak se nedokázal trefit. Neulehčovala jsem mu to. Až moc se soustředil jen na ten zásun. Chtěla jsem se při tom zase cítit malinká, zranitelná, ne jako ta zkušenější. Když si mě už několikrát otáčel na všechny možný strany, a na čele se mu objevily kapičky potu, podívala jsem se mu do očí a zašeptala, že si mě musí trošku oslabit. Nechápal jak to myslím, ale pokračoval dál ve snažení. Strhnul mě z postele, ohnul přes kraj, klekl si mezi moje stehna, držel si mě trošku za záda. Otočila jsem se abych na něj viděla. Usmívala jsem se a vlnila, ale stejně jsem uhýbala, dokud nedal ruku na ten citlivý bod tam dole a chvíli si s ním nehrál. To bylo to, na co jsem čekala. Oslabení. Přesun pozornosti jinam. Mohla jsem ještě uhýbat, ale už to nemělo smysl. Zavřela jsem oči, vžila se do té rozkoše co mi poskytoval rukou, a nechala ho využít chvilkového zaváhání, aby se dostal kam chtěl. Zajel pomalu žaludem, chvíli počkal, až si oba uvědomíme, že je opravdu uvnitř. Zakňučela jsem trochu. Zasunul ho víc, pak ještě víc, až nadoraz. Zaryla jsem prsty do postele. Bylo to pro mě  dost intenzivní. Hlavně symbolicky.
Po pár pohybech jsme se přesunuli zpět na postel. Zvedl mi obě nohy na ramena, a zasunul ho tak hluboko, že mě to bolelo. Musela jsem mu říct, že si musím sundat jednu nohu z jeho ramene. I s bývalým mě to vždy bolelo, když jsem měla obě nohy nahoře. S jednou dole je to tak akorát. Nadoraz, ale bez bolesti. Líbilo se mi jeho tichý "promiň", když mi nohu dával dolů, ale nevyvedlo ho to z tranzu a dál pokračoval v pohybech. Téměř jsem dosáhla dalšího orgasmu, když ho ze mě vytáhl, a chvíli na to už mi stříkal na břicho.

Když bylo po všem, šla jsem se opláchnout do sprchy a on ohříval oběd. Sešla jsem pak dolů do kuchyně v jeho flanelové košili, s trošku mokrýma vlasama(protože měli zapnutou nějakou horní sprchu které jsem si nevšimla.) Sundala jsem z něj tričko co si oblíkl místo ní, protože se mi na něm nelíbilo :D nebránil se. Nedokázala jsem se ale jen dívat, jak nahoře bez dělá oběd. Vmáčkla jsem se do toho malýho prostoru jejich kuchyňky, objímala ho zezadu nebo hladila po těch jemných chloupkách dole na zádech, okusovala jsem mu krk nebo ramena. Když jsem si jen tak stoupla zády ke skříňce a pozorovala, tak se on přitočil ke mě a objal nebo políbil, nebo se jen tak dotkl. Ta nálada z nás nevyprchala a ni po milování. Košili mi nechal, že mi prý sluší.

V té košili, a ještě rozjařená s úsměvem od ucha k uchu jsem byla v Lidlu nakoupit. Brala jsem i víno, a chtěli po mě občanku. Je fakt, že rozeplou flanelku a rozpuštěný vlasy jsem naposled nosila, když mi bylo 16 :D muselo to vypadat trošku zvláštně.

Večer mi napsal, že to pro něj bylo poprvé v životě, co to holce udělal rukou. A poprvé, co to s nějakou dělal zezadu :) Asi těch poprvé se mnou zažije ještě dost. Doufám...
Já mu vysvětlila co jsem myslela tím oslabením (že mě musí nějak vzrušit). Napsala jsem mu svoji stručnou fantazii s páskama i s očkama na zavěšení, jen tak pro inspiraci.
Bojí se, že na mě nebude dost dominantní. Prý tehdy v lese, když jsem mu to dělala pusou, tak mi chtěl zkusit po polibku dát facku, ale nedokázal to. Uklidnila jsem ho, že je dobře, že mi ji nedal. Nevím, co bych v té chvíli dělala, kdyby to opravdu udělal (nikdy jsem facku od kluka nedostala), ale jsem si jistá, že dokud bude dělat to, co cítí že je správně, tak to bude dokonalý. Stačí, že tu dominanci vidím v jeho očích. Že má dostatek sebevědomí na to, aby i poprvé v životě zkusil něco, co já ani nepoznám, že to předtím nedělal.

Je to jeden den, a už mi chybí...  chci být s ním, chci aby to pokračovalo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme