Jsem už blázen?

Mohla jsem mít další tričko K1. Když jsem ho viděla (po závodech) zmuchlané v rohu na lavičce, zapomenuté, v už téměř opuštěné místnosti, trošku jsem nutkání měla. Ale to spíš bylo ze "zvyku" nebo ze zvědavosti. Stejně tyto trička (nebavlněný) nemam ráda.  Tak jsem jen řekla K3, že ho tam jeho brácha zapomněl, a on mu ho vzal.
Než se rozcvičoval, měl na sobě K1 bílý balvněný, ve kterým hezky vynikly jeho obří záda. U toho bych možná neodolala a minimálně bych mu ho vzala sama.

Asi bude zas potřeba něco, jako v létě. (úlet, líbání) Ne, že bych byla zamilovaná a potřebovala se odmilovat, ale přece neni normální si představovat líbání, sex a intimnosti skoro s každým, koho potkám? Teda ne že by to s každým šlo, to spíš zableskne myšlenka, hned ji zaženu jako hnusnou třeba, a vím, že dotyčný mě už v tom směru nezajímá. Nebo tu myšlenku nezaženu, ale zastydím se za ni. Jen v pár případech bych ty myšlenky i chtěla proměnit v činy. A tam jsou moje preference bohužel hodně stálý...

Za týden mám sama závodit. Asi tam nebude nikdo kdo by mě přitahoval, nebo o tom alespoň nevím. Přesto tam chci spát a bavit se (asi i pít). Měla by to pro mě být i oslava výročí, den, kdy jsem začala před lety vzpírat, a vlastně taky moje narozeniny. Uvidíme, jestli to tentokrát vyjde, plánovala jsem to tak i loni a předloni, a nakonec jsem vždy odjela. 

Pomohlo by, kdybych se naučila vidět auru? Viděla bych, kdo je momentálně sexuálně naladěnej třeba? Poznala bych z toho, jestli to sexuální naladění můžu sama ovlivnit? Sexuální aura určitě musí být něčím jiná.

Asi pojedu na festival Obscene Extreme. Chci to vidět, zažít tu atmosféru. Bude tam i kluk, u kterýho jsem spala ve stanu na Masters of Rock, tak alespoň někoho tam budu trochu znát :)

P.s. Jak by asi reagoval chlap, kdybych mu řekla do očí, že mi hrozně voní, a bylo by jasný, že není řeč o vůni čistoty (mýdlo, parfém)?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Submisivní provokatérka