Z měsíce na měsíc

Potvrzeno. Po pěti dnech napětí. Další pokus o otěhotnění nevyšel. Nevadí mi to. Piju červený víno, za 14 dní půjdu na trénink Juda mezi ty ze soustředění, a začnu se připravovat na MČR ve vzpírání. Kdybych byla těhotná, plány by byly jiný. Je to zvláštní, vpodstatě žiju plánováním z měsíce na měsíc, když nevím, kdy TO vyjde. Netuším, jestli za měsíc budu ještě moct dělat tohle či tamto.

Předevčírem se mi zdál sen. Byla jsem tam intimně s nějakým klukem. Velkým, hezkým, ale nebyly v tom city. Něco jsem s ním dělala, když najednou se tam objevil Býk, a díval se na nás. Myslím, že v tom snu byla jeho přítomnost spíš symbolická, než že bych na něj nějak myslela, protože v té chvíli kdy se objevil mě napadlo - "co když si tím zavírám dveře?" Jako v té povídce, co jsem o něm psala. Když jsem se probudila, vyložila jsem si to jako varování, abych zvážila, jestli si chci ještě s někým jen tak užít, nebo jestli chcí aby mě ostatní měli za slušnou, a tím k sobě přilákat i chlapa na vztah.
Ono.. jednoduše řečeno, abych sváděla chlapa mi za to možná nestojí. Ale svoji vysněnou situaci, kdy se mě někdo snaží ulovit tak vytrvale, až podlehnu, byť by to bylo jen sexuálně, jsem ještě nezažila. Přitom to nemůže být až tak těžký, když to vlastně sama chci. Ne?

Dnes  byly závody. Napínavý od začátku do konce, takže i když jsem jela jako trenérka, užila jsem si je. Byli tam i všeci K. Když závodili, fandila jsem jim, nejvíc K3, kterýmu jsem pak dala památníček aby mi něco nakreslil, a prohodila s ním pár slov. Vždycky ho budu mít moc ráda, a i když kdysi říkal, že ho vůbec neznám, beru ho jako někoho blízkýho. Umím si představit, že bych se mu svěřovala s nějakým problémem, co bych jen tak někomu neřekla. A umím si to představit i obráceně. Přirostl mi k srdci. K1 záda se mi taky furt líbí, a K2 výrazy emocí mě dál baví sledovat. (to jsem jen ve zkratce shrnula, co mě na nich dnes zaujalo) Nechci už ale ani jednoho pro sebe. Bude mě bavit sledovat jejich vztahy s jinýma ženskýma :)
Od hlavního K jsem dostala růžičku :) dostávaly ji tam všechny závodnice i rozhodčí. Nevím proč, prostě "jen tak", a pár jich zbylo. Kdo dostal ty další zbývající, nevím. Mě ale udělala rozhodně radost. Zaprvé, že byla od K., a zadruhé, že to byla zrovna ta s nejhezčí barvou. A vůbec, že jsem dostala kytku :D



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Mohlo se to zvrhnout