Lepší být zamilovaná blbě, než vůbec

Jedno soustředění za mnou, jedno předemnou. Na chvíli jsem viděla Býka a K3. Těšila jsem se moc na oba. Býk měl jiný oči než dřív. Možná je to jen tím, že jsem ho dýl neviděla. Možná je to jen mým pohledem na něj, nebo se mu opravdu změnily. Tu radost ze setkání s ním to nepokazilo. Možná spíš naopak. Užívala jsem si jeho přítomnost, chtěla jsem aby tam byl co nejdýl, ale zároveň jsem věděla, že "to" už ve mě není. Už ho nechci. Zůstala jen vzpomínka na ty silný pocity.

S K3 to bohužel říct nemůžu. Naopak, čím je starší, tím víc mu v očích vidím toho "hodného" dominanta. Prostě chlapa. Je větší, těžší, silnější, přitažlivější, a to to ještě nekončí. Možná až ho uvidím s nějakou ženskou, která se k němu bude hodit, tak mě to taky pustí. Nebo až já potkám někoho, kdo si mě přivlastní.

S Vlasatým z fesťáku si píšu dál normálně, i když vztahy jsme zatím nezmiňovali. Asi se ho zeptám na konci léta, až bude po všech těch festivalech, jestli se do nějaké zamiloval jak doufal, nebo ne. On kolem sebe těch holek má furt dost. Já sice chlapů taky, ale ono to nemusí nic znamenat. Chemii člověk neovlivní.

Dnes jsem byla znova na Judu u toho ženatýho. Trénink naprosto super. Propotila jsem dvě trička a kapalo mi aj z vlasů :) to u nás jen tak nezažiju. No a proběhlo i to randori(zápas) na zemi s ním. Hrozně se mi líbilo, jak mu v očích zahořel takovej ohýnek, když pochopil, že se nenechám porazit tak snadno, jak si asi myslel :) Hodně mě teda nechával, spíš jako by zkoumal co dělám a sám neútočil. To mě vždy trošku znevózní. Dělá mi to víc chlapů, a svým způsobem se mi to asi i líbí. Cítím tu převahu. Mám pak ale pocit, že bych toho měla umět využít a vyhrát. A moc mi to nejde. Většinou se peru tak nějak intuitivně, podle toho, co dělá soupeř. Často se zatím bohužel dostávám do pozic, ve kterých nevím co dělat. V boji na zemi tak prostě cpu všude nohy, který mam silnější než ruce, a doufám, že se dostanou kam mají, abych mohla nasadit páku nebo škrcení :) (nebo svoje oblíbený kleště kolem pasu) tak z toho vznikaj takový srandovní propletence.
Moc se těším na to Judistický soustředění, nejen kvůli němu. Judo je láska, vzpírání je láska. Chlap se časem nějakej vhodnej najde :)

Včera jsem pochválila Judistovi (tomu mladýmu co to na mě kdysi zkoušel) stojku z jednoho videa. Poděkoval, já poslala úsměv a tím to končilo. Večer mu to ale nedalo a navázal na to. Chvíli jsme si psali a zvrhlo se to :D asi měl hezký sny pak, i když šel spát o dvě hodiny později než plánoval. Dobře se s ním flirtuje.

Sice ani jeden z těch, o kterých teď píšu, nebude mým chlapem, ale stejně je vždy ráda vidím a ty pocity znovu a znovu prožívám. Lepší být zamilovaná blbě, než vůbec.

p.s. asi druhá osobní fotka co tu mám :)  Chtěla jsem to Vlasatýmu poslat, ale pak jsem si to rozmyslela. Ještě by se mi smál, že spím s plyšákem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Mohlo se to zvrhnout

Zas ta slušná realita