K2

V noci jsem si psala na bdsm chatu s nějakým ajťákem z Ostravy, co bydlí na kolejích. Připomělo mi to starý časy, ty nejvíc plodný, co se týče psaní erotických povídek mimochodem. Když jsem šla spát, myslela jsem si, že se mi o tom bude zdát. O matfyzácích, kolejích, nebo tak něčem.

Zdálo se mi o K2. Proč? Nechápu to. Už nějakou dobu ho mám "mimo". Stačilo poznat jeho přítelkyni. Nějaký bližší interakce mezi nama teď taky nebyly, takže neměla kde vzniknout inspirace k fantaziím. Vlastně, možná trochu se tam ta realita promítla. V sobotu jsme se dívali na závodech na televizi, jak jeho brácha závodí v zahraničí. I když mezi nama byl prostor asi metr a půl, a kus nějakýho přístroje na cvičení, seděl vlastně "vedle mě". Já tehdy spíš vnímala přítomnost K1, kterej byl až za ním. Nicméně v tom snu:
Seděla jsem někde u stolu, blízko vedle něj, a dotýkala jsem se svým kolenem jeho. Zaujatě jsme sledovala něco před nama, už nevím co. Mohla to být ta televize. Kolenem jsem se ho dotkla nejdřív náhodou, ale pak jsem ho tam úmyslně nechávala. Bylo mi to příjemný. Byla mi trochu zima, a z jeho těla šlo teplo. Po chvíli někde za sebou vytáhl deku, sehnul se a dal mi ji kolem noh, kraj deky hodil i přes svoje nohy. Vděčně jsem se na něj usmála, a přitiskla se na něj nohou víc. On promotal svoji kolem mé. Bylo to, jako bysme se drželi. Dál jsme sledovali to před náma, ale já už se na to moc nesoustředila. Vnímala jsem proud tepla co šel z jeho těla do mojeho, rychlost bušení mýho srdce, a okamžitou změnu dýchaní na rychlejší a povrchový. Po nějaké době mě objal kolem ramen. Vnímala jsem celou plochu dlaně, ze které opět šlo příjemný teplo. Podívala jsem se na něj, on na mě, a lehce mě políbil na rty. Chtěla jsem víc. Dráždil mě lehkýma polibkama  a já se snažila jeho rty nepustit. Probudil ve mě divokost a pak jí nedovolil aby se projevila. Zkusila jsem přidat jazyk, lehce při setkání rtů, pak víc. Káravě se na mě podíval, nadzvedl obočí a usmál se napůl pusy "Tak ty chceš s jakzykem?!" Nejsem si jistá jak to v tom snu přesně řekl, ale vyznělo to jako bych ho tím pobouřila. Po jeho větě jsem se zastyděla a sklopila oči. Chvíli mě v tom nechal, ale pak mi zvedl bradu, a začali jsme se konečně líbat pořádně.
No a pak jsem se probudila. Škoda :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Mohlo se to zvrhnout