Sraz úchylů na Velikonoce

Zorganizovala jsem sraz úchylů, BDSM pozitivních, na pondělí Velikonoční. Chtěla jsem si rozšířit okruh známych z okolí a nepotkávat jen ty mladý kluky ze sportu. Zároveň jsem potřebovala jistotu, že alespoň něco budeme mít společnýho. Koneckonců, hledám dominantního chlapa. V okolí nikdo sraz nepořádal, ani nechtěl pořádat, tak jsem se toho ujala sama.
Přišlo 16 lidi, nečekala jsem jich tolik :) Přijeli i z Prahy, Ostravy a jeden ze Slovenska. Většina ale byla z Olomoucka. Bylo to fajn, protáhlo se to na 4 a půl hodiny a pár lidí ještě po mém odchodu zůstalo. Nezamilovala jsem se, nezakoukala, ale ráda bych ty lidi zas potkala a víc poznávala.
Líbilo se mi, že dva z chlapů donesli něco na "mrskání", když byly ty Velikonoce. Jeden ssebou měl provázky, a ukázal, jak se daj svázat vlasy (přivázat k rukám za zády) tak, aby to z nich nesjíždělo.
No, vymrskat jsem se nenechala, a násilní být nechtěli. Na jednu stranu jsem chtěla dostat, ale věděla jsem, že kdybych podržela dobrovolně, nelíbilo by se mi to. Na nedobrovolně bych fakt musela mít pro toho chlapa už slabost, aby si na mě troufnul, jinak je moje NE dost srozumitelný myslím. Někdo by řekl, že se ochuzuju o zážitky. Neochuzuju. Bez vzdoru to pro mě není zážitek.

Na tréninku před srazem vytáhl pomlázku Odpoutávač. Řekla jsem mu, že po poledni už se nemrská. Tak ji zase smutně schoval. Možná škoda. Sice už pro něj nemam takovou slabost, ale s těma očima a ďolíčkem ve tváři by mě asi dokázal přesvědčit, že i po poledni může.

Komentáře

  1. Hehe, to mne baví do teď lehce pozlobit a pak jen "smutně" konstatovat, že teda asi musím dostat 😂😂😂😂

    Samo, že si i výprask smím říci na rovinu. Ale to by nebylo úplně ono. .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Orgasmus

Staří známí

Mohl by to být ten pravej