Touha a vášeň

Svůj nový seznam přání vesmíru nechám radši tajný. Schovala jsem ho a už ani nevím, co jsem tam psala. Zkusím ho vytáhnout za půl roku a zkontrolovat co se splnilo.
Mám teď před sebou hodně práce, ale stejně myslím na chlapy. Vytáhla jsem si tarotovou kartu s otázkou na blízkou budoucnost, která mi dost sedla :) Princ pohárů. Znamená silnou touhu a vášeň, které bých se měla oddat a neodpírat si nic, co chci. Naznačuje taky spojení s mladším mužem. Prostě to potřebuji.
Na seznamce se teď objevil někdo,  s kým se docela dobře píše (i, nebo spíš hlavně, o sexuálních věcech). Je ze stejného města jako K., tak se s ním asi potkám, ve vzpírárně. Když by nic nebylo, alespoň bych viděla někoho z K. a stálo by to za to :)
Mimo to se ozývají kluci z minulosti. Včera mi vyznával lásku kluk, do kterého jsem byla zakoukaná v 17 letech, a on se tehdy neodvážil na mě něco zkusit (přestože jsem mu psala zamilovaný dopisy, který má doteď schovaný). Teď má ženu a dítě, myslela jsem, že je šťastný. Prý ne. Píše mi, že mě nikdy nepřestal milovat a strašně lituje toho, že tehdy byl vůl a bál se něco udělat, a že teď už je pozdě.
No, je to další do počtu. Jen mě to utvrzuje v tom, že je potřeba mladým klukům zvyšovat sebevědomí, aby si věřili a dokázali sbalit holku o kterou stojej. Možná si na to někdy založím poradnu :D
K1 mi na dopis neodpověděl a asi dobrovolně neodpoví. Baví se se mnou ale normálně. Líbí se mi, jak se dokáže vášnivě rozpovídat :) nebojí se se mnou pohádat. Možná se povede provést sázku, kterou jsme domlouvali ještě před dopisem, původně kvůli tričku. Jestli ano, mám šanci vyhrát. A budu chtít odpověď. Počítám, že on bude chtít za případnou výhru něco nudného, jako pivo :D

Jsem opravdu zvědavá, jestli mi do života vstoupí někdo nový, nebo jestli to bude někdo, koho už znám. Jestli někdy "zkazím" někoho z K., nebo zůstanou pro mě nedostupní.

Na Silvestra jsem byla s bývalým. Řekla jsem mu o tom, co jsem cítila k Býkovi. O těch očích, i pocitech z objetí. Věděl, o kom mluvím. Viděl ho asi dvakrát osobně, a i když ho nezná, bylo mu jasné, že mluvím o něm. Nabídl se, napůl z legrace, že mu řekne jak je se mnou úžasné milování, že si to třeba rozmyslí, a bude mě chtít :D  Je zvláštní, řešit tohle s bývalým. Ale věděla jsem, že to pochopí. O K. jsem mu raději zatím neříkala. Tam je to víc fyzický než pocitový. U Býka jsem cítila jako bych mu už patřila. Jako by mezi nama už něco bylo, ať to chceme nebo ne. U K1 je to jiný. Toho prostě chci. A chci aby on chtěl mě, a je mi teď jedno na jak dlouho.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně