Vývoj okouzlení v čase

3.6.17  Bylo to jiný než jsem čekala, když přišlo další setkání. (zas se dvouma) Cítila jsem radost z jejich blízkosti, vyhledávala jejich přítomnost, poznávala je víc tím svým pozorováním. Tentokrát jsem i já měla trochu jejich pozornost, a o to silnější to bylo. Přesto tam teď nebyla ta erotická část. Nebo možná trochu, tu dlaň má fakt obrovskou :D a když se vzdálenost dá měřit v centimetrech, nejde to nevnímat.  No a ten druhej, je opravdu ještě moc mladej. Za takový tři roky bude neskutečnej lamač srdcí. Teď je to takovej příslib... to co má v sobě, to už se nezmění. Rysy ve tváři taky moc ne.
Sakra, asi jsem tam to erotický necítila proto, že jsem zvyklá si držet profesionální odstup při "práci". Mimo tu chvíli to tam prostě bylo. Uvědomuju si to spíš zpětně, když si vybavuju reálný chvilky a fantazie s nima pracuje.

Jsou jako 4 živly. Oheň, vítr, země a voda.

5.6.17
Včera jsem dopsala druhou povídku. Pak jsem si psala s kamarádem, a po tom rozhovoru mě ještě víc začal lákat ten nejmladší. Chci v sobě nechat vybouchnout tu divokou sexuální stránku. Nevím, jestli bych s realitou byla spokojená, kdyby k něčemu došlo. Ale je to teprv dva dny, a já mám pocit, že to těch dalších 12 nemůžu vydržet, než ho zas uvidím. Měla bych se učit, ale v hlavě mi mezitím šrotuje a hledá se nějaká cestička jak ho vidět dřív. Nebo alespoň kontaktovat, aby k provokaci mohlo dojít přes písmenka. Možná se tam pojedu podívat, a budu doufat že ho náhodou potkám :) A když ne jeho, tak jednoho z těch dalších, nebo rovnou všechny. Abych tam mohla jen tak jet... musim se teď učit. No, to by mohla být motivace, tak snad už u toho učení vydržím :)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Zas ta slušná realita