7.5.17. náhody

V životě se dějou zajímavý náhody :) Právě teď mám otevřenej chat na FB se dvěma ze svých bývalých kluků. S jedním mluvím o dřevárně a se druhým o svazování. Přitom iniciativa přišla od nich. A oba jsou mladší než já. Škoda, že ty náhody nejdou z opačné strany...
Fantazie kterou tu zveřejňuji je zvláštní v tom, že jsem schopná si ji po sobě číst. A čtu ji furt dokola. Dřív jsem něco napsala, a pak jsem to už nemohla nějakou dobu znovu vidět. Až když jsem si dokázala udržet odstup. Když dozrála. Taky je nezvykle dlouhá, ale za to možná může i počet hlavních postav. Myslela jsem, že dopsáním ji uzavřu, a dám prostor vzniku nové, třeba jen o jednom z nich. Nic ale nepřichází. Nejsou živý podněty, pomalu to chladne, a i přes to bych se furt nedokázala rozhodnout. Na základě čeho taky? Každý mě přitahuje něčím jiným, nějak jinak, i když to jsou jen domněnky.
Jsem teď otevřená čemukoliv, a zvědavá, jak se to vyvine. Jestli to odezní, kdy to odezní, jestli přijde něco nového a stejně intenzivního.
Včera jsem poznala několik nových kluků, a ten co mě zaujal nejvíc, i když ne natolik abych o něm nějak víc přemýšlela, byl opět hrozně mladej. Neumím odhadovat věk.

*fantazie byla smazána, na dotaz pošlu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně