Proč zas on?

 Včera se mi zase zdálo o tom mojem svěřenci jako už dřív, a furt to nechápu. Proč on? Občas se mi stalo, že se mi o někom zdálo, a pak jsem se do něj zamilovala. U tohodle to ale neplatí. Tak proč už poněkolikáté takovej sen?

V tom snu jsme seděli někde na zemi, on za mnou, a celou mě jakoby obalil. Ve mě se praly různý emoce. Cítila jsem z něj moc, sílu. Jen seděl za mnou, nohy kolem mojich, hrudník na mojich zádech, ruce kolem mě lehce položený hlavu skloněnou, a pohupovali jsme se nějak. A i když já chtěla nejdřív pryč, tak čím dýl jsem byla v tom jeho "sevření," každým dalším pohupem jsem cítila víc a víc takový odevzdání, až k extázi... a najednou jsem zjistila, že mám reálnej orgasmus. 

V tom snu možná ani ne, ale prostě jsem se trochu probrala a vnímala, jak tam dole pulzuje v orgasmu.

V noci se mi toho pak zdálo ještě víc, ale přes den jsem furt přemýšlela nad tímto. Nad těma pocitama, ty byly krásný, ale hlavně nad tím, proč sakra zrovna on? Nemůžu mít ve snu někoho zajímavějšího, o kom bych třeba mohla mít alespoň fantazie pak, a psát povídky? Ne že by nebyl hezkej, ale neni muj typ, je zadanej, nic "vztahovýho" jsem tam zatim necítila, vnímala jsem ho jako psychicky slabšího dřív, a teď sice nevím, jestli už není psychicky dál, ale zato vím, že mu nemůžu důvěřovat. Takže vážně nechápu, proč se mi zdá o něm.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Staří známí

Mohl by to být ten pravej