Zábava na 5 minut

 S Motorkářem jsme se viděli ještě dvakrát. Jednou jsme chtěli jít do čajovny, ale protože jsem potřebovala předtím nakoupit (na babiččinu oslavu) a už bylo pozdě večer, tak mi napsal ať pro něj zajedu a že nakoupíme spolu. Nečekala jsem to. Kluk a dobrovolně jít nakupovat? :D

Ale docela  mě to s ním bavilo. Je dobrej provokatér. Tak jsme jezdili s košíkem po Globusu, strikali do sebe, drželi se za pas aby ten druhej nemohl něco udělat, smáli se rouškám, mojí přesnosti když jsem hodila chipsy mimo vozík... takových chvilek bych chtěla víc. Po nákupu jsem ho vezla zpět k němu, zastavili jsme v nějaké uličce a trochu se líbali a tak. Zkoušel víc, ale pod tričko jsem mu šáhnout ještě nedovolila. Asi by to šlo, kdyby to chtěl víc, nebo kdyby byl míň slušnej/ohleduplnej. Takhle byl jen trochu zklamanej. Shodli jsme se, že si nějak moc nerozumíme v komunikaci. Je jedno, jestli mluví nebo píše. Prostě se nerozkecám a on taky moc ne. Přesto jsme se domluvili, že spolu půjdeme v sobotu na zábavu, která měla být u nás.

Protože to bylo u nás, počítala jsem s tím, že budu asi pít a on by mohl taky. Mohli jsme spát ve vzpírárně, nebo říkal, že má prázdnej barák. Možností bylo víc. Nicméně - došli jsme na zábavu (cestou mě párkrát málem hodil do stromu nebo přes zábradlí (přes to mě nakonec jen hodně zaklonil a líbal) já ho málem hodila na soinagu (kdybych chtěla, šlo by to) lechtal mě a já ho na oplátku kousala. Na zábavě jsme byli hned na začátku tak nechtěl tancovat na prázdným placu. Sedli jsme si obkročmo na lavičku, blízko u sebe až jsem za chvíli seděla skoro jemu na klíně. Já chtěla už tancovat. Byla jsem ve správné náladě z té jeho hravosti, i bez alkoholu. Po pár minutách jsme se ale dohodli, že půjdeme do vzpírárny vypít víno a pak se vrátíme. Už jsme se nevrátili. Pod záminkou, že je unavenej (možná i byl, ale ne dost) jsme si lehli na žíněnku, a po tmě to začalo být zajímavý. Byli jsme tam skoro 5 hodin, ale moc daleko se nedostal. Říkala jsem si, že by mohl být i orgasmus, ale on na to šel trochu jinak. Snažil se mi dostat rukou do kalhotek, i když jsem mu už dřív psala, že tam kluka jen tak nepustím. Měl k dispozici celej zbytek mýho těla, moje ruce, svý tělo... ale on se vždy vracel k těm kalhotkám... a nedostal se tam. Tak jsme oba zůstali oblečení, vzrušení ale neuspokojení. Po posledním pokusu mi napsal na mobil (po tmě bych neslyšela) "Proč mi to děláš?" hrozně se mi ta věta líbila, nevim proč :D 

No a protože ve dvě ráno už ze mě ty dvě deci vína vyprchaly, jeli jsme každej svým autem k sobě domů. Nevím, jestli to ještě bude pokračovat. Vážně se moc nemáme o čem bavit. Kdybysme se normálně potkávali, možná by to jiskřilo, byla by tam přitažlivost a něco by se dělo i bez mluvení, ale když se normálně nepotkáme, je to jen na našem logickým rozhodnutí. 

Včera jsem si chvíli psala s Ibrisem o jeho holkách, a o všem možným. Řekla jsem mu i o Motorkářovi něco málo. Včetně toho, že bych asi spíš měla rychle napsat povídku, dokud mě inspiruje a mam tu správnou erotickou náladu, když vím, že to není na dlouho. Než jsem šla spát, snažila jsem se dokreslit si v hlavě nějakou fantazii s ním, a zvrtlo se mi to. Nakonec jsem měla fantazii o Ibrisovi. Tak uvidímě, jestli nakonec vznikne něco na sepsání.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Zas ta slušná realita