Motorkář

 Ve středu mi Motorkář přijel pomoct sbírat špendlíky do sudu. Spolu s ním pomáhala ještě jedna kamarádka, takže se to babičce nemuselo zdát nijak divný. Bylo to v krátké době už počtvrté, co jsme se viděli. Měli jsme se setkat ve čtvrtek, ale když jsem souhlasila, že pomůže "za pusu," tak přijel. Na jeho "ale za pořádnou!" jsem mu odpověděla, že dostane pusu, a jakou si ji udělá, takovou ji bude mít.

V tu středu odjížděl docela pozdě na to, že vstává každý ráno ve 4 do práce. Když odjížděl, ptala jsem se, jestli chce tu pusu. Rozhodil ruce, zvedl bradu, nasadil sebevědomý úsměv a řekl "samozřejmě!" ale bylo vidět jak je nervózní. Pusu dostal, pak si vzal druhou, a když už jsem odcházela že pojede, ještě si mě zavolal aby se zeptal na cestu, a byl z toho další polibek. Líbilo se mi, jak si mě po té první lehké puse přitiskl těsně na sebe, tváří na tvář, a cítila jsem, jak mu buší srdce. Proto jsem ani nijak nespěchala s ochodem a počkala si na tu další. Je hezký cítít, jak na mě něčí tělo reaguje.

Zatím nevím, co z toho bude. Je to zvláštní. Většinou beru polibek jako začátek vztahu. Ale tentokrát jsem to tak nebrala. Spíš jen nechávám aby se něco dělo. Dokud se mi to líbí, nemám důvod to brzdit. Jsem sama,  tak proč se nelíbat s hezkým klukem, kterej o to stojí? Dřív jsem přeci i chodila na zábavy, abych našla příležitost se s někým jen tak líbat, prožít si pár emocí... možná ani on ještě neví, co z toho bude, či nebude. Spíš chce ale vztah než sex.

Možná se mi plněj sny z doby, kdy mi bylo 18. Tehdy jsem měla ideální představu chlapa takovou, že mě bude vozit na motorce na zábavy, do kina  a tak :) Někdy to osud časově trohcu poplete. Teď už to tolik neřeším, ale proč si ten sen nesplnit? je mi trošku víc, než 2* 18 :D 

Ve čtvrtek ráno mě probudil kocour před budíkem. Jen tak jemně mi přešel přes nohu a lehl si mi do klína na deku. Pohladila jsem ho, podívala se na hodiny, usmála se a rozhodla jsem se, že si to udělám. Dala jsem ruce na příslušný místa, pustila fantazie naplno a udělala si orgasmus. Když už přišel ten výbuch, otevřela jsem oči a zjistila, že ruce mam furt položený na dece, jednu kousek od kocourové hlavy, a že se mi to celý jen zdálo - tedy až na ten orgasmus, ten byl doopravdy. Zajímavý, že ve snu můžu mít i fantazie. Takovej sen ve snu.

V šest odpoledne pro mě Motorkář přijel do vzpírárny. Autem tedy, v noci už mohla být zima a kino začínalo v 9 večer. Nejdřív jsme zajeli na zmrzlinu, pak na jídlo a do kina. Na moje peníze v ruce se podíval téměř dotčeně, že mě přece zve.

 Furt se mě cestou ptal, jestli se nebojím :D že nevím kam mě veze a tak. Nebála jsem se. Už jsem zjistila, že i když je docela sebevědomej, bojí se. Nemyslím si, že by byl nebezpečnej. Většina lidí se bojí něco udělat. Víc na mě sáhl až v tom kině, když zhasli. Přehodila jsem si nohu přes jeho, on mě chytil za ruku s propletením prstů a držel mi ji tak až do konce. Druhou rukou mě hladil po noze. Občas po stehně, občas jen tak zlehka po lýtku, což jsem nějak moc vnímala. Líbilo se mi to, a fungovalo to i na jiným místě. Občas se na mě podíval, já na něj. Smála jsem se. Užívám si to. 

Zítra jedu na závody, takže budu celej víkend pryč. Jsem zvědavá, co bude potom. Zatím ani nežárlím, nechybí mi, ale bylo mi s ním dobře. A je dominantní. Asi bych byla ráda, kdyby to nějak pokračovalo.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně