Další judista a sen

 Tento týden bylo další soustředění, kam jsem už ale jen párkrát zajela zatrénovat, nebydlela jsem tam. V úterý odpoledne poprvé. Když jsem vstoupila do budovy, hned naproti mě na schodišti stál kluk, kterej když se na mě podíval, způsobil, že už jsem nevnímala těch dalších 20 lidí kolem. V té chvíli jsem ani nevěděla, jestli se mi líbí. Uhnula jsem očima, a obcházela ho po tom schodišti. I když jsem byla tak metr od něj, měla jsem pocit, jako bych se ho dotýkala. Když jsem odcházela z tatami po konci tréninku, stál kousek od schodů kudy jsem procházela. On se nepral, byl jen v hledišti. Zase jsem jeho přítomnost cítila až moc blízko. Chtěla jsem se na něj podívat pořádně, ale nešlo to. Člověk si v takové chvíli může stokrát říkat že o nic nejde, a stejně je nervózní.

Těšila jsem se na středu, kdy jsem tam jela už dopoledne. Dopolední trénink nebyl, což mi nikdo neřekl, tak jsem tam jen byla dýl. Zase se mi párkrát stalo to, co v úterý. Procházela jsem před ním, když jsem se šla podívat do posilovny, a pak když jsem si tam šla zacvičit, protože už jsem nesnesla sedět k němu zády a jen cítit jeho přítomnost. Pak jsem litovala, že se mi ztratil. Potřebovala jsem zjistit jak se jmenuje. Pomohlo mi, když na konci tréninku, když už jsem se jen protahovala kousek od východu z tatami, vešel na žíněnky a šel k nějakýmu kamarádovi. Když pak odcházel zpět, já zrovna ležela na zemi. Podíval se na mě. Na chvíli se naše oči setkaly. Uhnula jsem jako by nic, ale ono něco.

Usoudila jsem, že ta skupinka lidí se kterou se bavil byla z určitýho města. Našla jsem si oddílový stránky na FB, tam ho našla na fotce z vyhlášení, a už jsem měla jméno. No a taky jsem si pak snadno dohledala datum narození, a říkala si, že bych měla rychle zapomenout :( přesto jsem se těšila na pátek, že ho ještě jenou uvidím. Bohužel v pátek tam už nebyl.

Asi z toho tedy nic nebude, ale kdo ví. Někdy se ukáže situace jako důležitá až po roce nebo později.

 --

Je pátek 13tého. V noci mě probudil orgasmus. Docela silnej. Je to vzácná situace, a mojemu tělu to asi prostě chybí. I po tom orgasmu jsem měla sny o svádění a erotice. Zdálo se mi, že jsem do někoho zamilovaná, on do mě, a snažíme se k sobě nějak dostat. Ale než něco vůbec mohlo začít, vstoupil do toho jeden kluk, kterýho bych tam vědomně určitě nedosadila. V tom snu chtěl předběhnout toho druhýho, než mě získá pro sebe. Přišel za mnou, rovnou mě chytil za bradu a začal líbat. Já se bránila, že je přece zadanej, a on na to říkal, že už není. (v reálu je zadanej furt) a dál na mě trochu tlačil a snažil se abych mu uplně podlehla a na toho druhýho zapomněla. Jak byl blízko, díval se mi do očí a zkoušel mě líbat, tak se fakt blbě odolávalo a nejspíš by vyhrál, kdybych se neprobudila.

Zajímavý, že ten kluk mě valstně ani nikdy nepřitahoval, i když je hezkej. Jednou jsem si s ním zkoušela něco představit a moc to nešlo. Tak nevím, proč mi vstoupil do sna a zrovna takhle.


Komentáře

  1. To jsem ani netušil, že i ženy mají samovolné noční orgasmy. Já měl za svůj život jen jednu noční poluci, která mě zastihla po cca 3 týdnech absolutní sexuální abstinence (včetně masturbace). Inu, člověk se pořád učí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Fantazie