Potřebuji být zamilovaná

Dnes je slunovrat, magický čas :) zapálila jsem si svíčky a nalila červený víno. Měla bych pracovat, ale dnes i včera jsem půl dne uklízela, tak už na to nemam moc chuť ani energii.



Muj odjíždí zítra na tábor, můžu za nim přijet, domlouvali jsme se tak. Ale dnes je to týden, co jsme se neviděli, a vlastně mi ani nechybí. I když, na ten tábor se docela těšim, a plánujem, že možná uděláme přepadovku se vzpěračkama. Snad se mi povede jich pár přemluvit. Mohla by to být sranda.
Chtěla jsem se mýho zeptat, jestli mě vubec chce vidět... nějak nevyvinul žádnou snahu, abysme se potkali. Fakt nechápu, že mu stačí se vídat tak málo. Už mi o tom ale říkal, tak jsem se ho neptala. Prostě to dál budu brat jako "bližší" přátelství a on jako vztah asi. Jeslti se něco nestane.

Tygr je teď na Moravě, tedy blíž. Ale už jsme si taky dlouho nepsali. Váhala jsem, jestli mu přiznat, že mi to psaní s nim chybí. Díky jeho bráchovi jsem ho viděla na fotce alespoň, a měl tam vousy, takže nic moc. Ale já bych prostě chtěla vědět, co budu cítit, když bude blízko. Na to neni až tak důležitý, jak vypadá. Vousy se daj vždy oholit. Chci aby mi napsal, že se staví na táborák...

Nedávno se mi po dlouhé době zdálo o "Zlým ze sna". Napsala jsem mu to, a chvíli jsme si tak povídali kolem sexuálních věcí. Asi se mezi nama nic nestane, protože on je lovec, a já moc nesplňuju roli kořisti :) alespoň v jeho případě. Ale logicky si říkám, že je to vlastně jeden z mála kluků, jehož přítelkyně se mi líbí tak, že bych do trojky asi šla. Druhým byl kdysi Špinavej, ale ten už o ni přišel, a tím vlastně i o možnost mít mě. No a se Zlým ze sna by se to prostě muselo někdy na nějaké akci přirozeně zvrhnout. Bez nějaké domluvy. Kdybych nebyla zadaná, asi bych se tomu moc nebránila. Jako zadaná jsem ale věrná. I když ten vztah už neberu až tak vážně.

Přemýšlím, že bych se možná měla s Mým rozejít, a prostě mu naroviu říct, že budem kamarádi a možná i s výhodama nějakou dobu, když bude chtít... na druhou stranu, pokud by to nebyl "muj kluk", asi bych moc neměla motivaci za nim jezdit, ani kvuli tomu sexu.  Přitom na začátku jsem byla dost poblázněná. Byl to jedinej kluk, co mě dokázal opravdu sbalit. Co mě chtěl, něco pro to udělal, snažil se, věnoval mi poznornost, když je se mnou tak mi taky věnuje pozornost, líbím se mu, přitahuji ho, postaví se mu ze mě... ten jeho krásnej penis :) fakt bylo štěstí, že jsem se zamilovala zas do kluka s dokonalým penisem... budu mít to štěstí i příště?
Blbý je naopak to, že je hrdej na svůj um "hrát," přetvářet se. Kdo ví, kde je pravda. Na začátku, už na prvním rande, jsem mu udělala cucflek a označila si ho tím. Už první polibek byl vlastně následek mojeho kousnutí do rtu, abych si ho podržela když mi dal jen lehkou pusu. Mam ráda kousání... a on mi nedávno řekl, že ani kousání, ani cucfleky se mu nelíbí. Uhýbá mi. Otázkou je - opravdu se mu to nelíbí, nebo má (chce) ještě jinou, a nechce být označenej? Ať tak či tak, oddaluje ho to ode mě. Smutně jsem si vzpomněla na zprávu Tygra, že kdybych ho kousala, tak by se mu to líbilo...

Chci zase být zamilovaná, a udržet si to. Chci být v tom kreativním stavu, kdy mam na vše spoustu energie i času, kdy jsem s tím, kdo mě naplňuje chtíčem, štěstím, emocema... kdy nic není nemožné.
Je uplně jedno, jestli bude bydlet blízko nebo přes celou republiku, vždy se to dá nějak udělat.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Vynulování?