Další sen

Dnes se mi pro změnu zdálo o "Ženatým judistovi." O tom jsem taky nesnila dlouho, ani jsem o něm neměla fantazie, i když vyprovokovat to mohlo to, že když jsme u něj naposledy byli na Judu, tak na začátku nepřišel, a já byla zklamaná. Těšila jsem se na něj. Naštěstí se pak objevil :)
Takže vim, že to do něj nebylo jen zakoukání, na který by se dalo zapomenout, ale že jsem opravdu byla zamilovaná. Je to úchyl, je zadanej, ale přesto, že je divokej, má v očích i něco hlubokýho, svazujícího, krásnýho. Chtěla bych se s nim třeba líbat a poznat to blíž, cítit to z něj. Ale to se nestane.
Jeho manželka mi zatim moc sympatická nebyla, takže v tomto případě asi k trojce nedojde, a další možnosti jsou vysoce nepravděpodobný :)
V tom snu jsem to právě cítila. Odehrávalo se to v budově podobné koleji, kde jsem dlouho bydlela. Nechal mi někde na počítači video, kde byl sestřih situací se mnou - různý dny, různý příležitosti, ale v těch situacích jsem buď trpěla (třeba se drápala do kopce pokrytýho ledem, snažila se udržet na velkých kamenech abych neklouzala dolů, foukal hroznej vítr a já nebyla moc oblečená..) a měla v obličeji výraz, kterej jasně říkal, že jsem byla na pokraji sil ale bojovala, no a pak situací, kde jsem působila zranitelně, žensky - třeba záběry ze sprchy (spíš zezadu) byly to sestříhaný záběry několika let, a když jsem se na to celý podívala, jako by mi říkal, že je tím, co hledám. Chlapem, co mi chce dát utrpení který mě někam posune - posílí a zároveň se postará o moji křehkou ženskou stránku. Tím, co dokáže nakombinovat cukr a bič... a tím, co mě tak dlouho sledoval (někdo to musel natáčet, když jsem to nevěděla), že mi tímto krokem dal najevo připravenost k nějakýmu posunu.
A já ho šla hledat. Našla jsem ho právě v suterénu té koleje... v pokoji kde bydlel ještě s jedním Judistou, kterej je mi sympatickej, a kterej myslím, že má taky správně zvrhlou a silnou povahu (taky ženatej  mimochodem :D) ale ten tam nebyl až tak důležitej. Jen v tom smyslu, že věděl a podporoval to, co se mělo dít. I když se vlastně nakonec nic moc nedělo.
Přišla jsem do pokoje, sedla jsem si vedle něj na postel, nechala ho aby si mě o sebe opřel. Objal mě, a já cítila to, co jsem si domýšlela když jsem viděla to video. Byly to hodně silný pocity. Ale zároveň jsem i v tom snu věděla, že je ženatej, a nesmí se to nikam posunout. Tu noc jsem ale spala vedle něj. Nechala jsem ho aby mi sundal tepláky (nevim, proč jsem měla na sobě zrovna tohle) a když mě objal, nebo se mi díval do očí, cítila jsem se jako malá zranitelná holčička, jako bych byla jen jeho. Byla jsem jeho.

Muj vztah co mam mi ukázal možnost, proč někdo nedává na FB fotky svých přítelkyň či přítelů a neoznačuje se jako ve vztahu. Já si svýho sice dala do vztahu, ale zveřejnila jsem jen jednu fotku, kterou už jsem i schovala. Ubližovala totiž mojemu bývalýmu, kterýho vždy budu milovat. Takže pokud někam dam fotku s tim Mým, bude to jedině na instagram, kam bývalej nechodí. Že se s někym rozejdu ještě nemusí znamenat, že mi nezáleží na tom, jak se cítí. A když někoho mam ráda, tak mu ubližovat nechci.
Už bych si i odstranila to označení, že jsem ve vztahu. Ale to by zas ublížilo Mýmu asi. Uvidíme. V pátek pojedu za nim na ten tábor. Sice jsem naštvaná, že nedodržuje sliby a nesnaží se se mnou vidět, jen mi píše jak moc chce, tak jsem se rozhodla jet. Stejně si ale myslim, že se brzo rozejdeme. Neni přece normální se vídat jednou za 14 dní. Mam už téměř škodolibou radost, že mu to skoro vždy vyjde na moje "jahodový dny." Většinou teda má štěstí, že je to těsně před nebo těsně po, ale vzhledem k tomu, že pro něj anál je přitažlivá představa, a sex při "tom" odpudivá, tak ať si trošku té červené užije, když neni schopnej se se mnou vidět ve vhodnější dny (kdy mimochodem bývam i víc nadržená). No a na ten anál se asi ani nedostane. K tomu je potřeba důvěra.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Zas ta slušná realita