Tvořivá izolace

Už je to 14 dní, co jsme se viděli naposledy. Kvůli tomu blbýmu viru, kterej ale v životě spousty lidí má svůj smysl. Díky němu nemusel do školy. Díky němu bude svět uplně jinej, než jsme byli dosud zvyklí. Díky němu je spousta času, ale... nemůžeme být spolu.
Začala jsem psát. Kupodivu víc píšu básničky, protože rychleji vystihnou emoční stav. Ale díky tomu, že si i píšeme a tím se stále víc poznáváme, napsala jsem i jednu povídku a další mám nedokončenou v hlavě. I kyž vím, že co napíšu to už se nestane, rozhodla jsem se psát. Nevím co bude... a nechci o to přijít. Však bude ještě dost dalších zajímavých možností, co spolu prožít :)

Zatím sem dám jen básničku, později možná i tu povídku, pokud nebude co psát z reality.
V realitě se toho moc neděje teď Možná jen pár zvláštních náhod - třeba že se na BDSMlife objevil kluk ze stejnýho města a ve stejným znamení jako ten můj a má slabost pro spank, jen je o 10 let starší než ten můj (ale furt mladší než já :) ) a působí docela sympaticky.
No a trochu jsem si začala psát s Judistou, o kterým jsem tu kdysi psala... nebyla jsem si tehdy jistá, kterej z těch dvou bratrů to byl. A asi to byl ten straší, co se na mě tak díval... Prý přestal s Judem a chce zkusit vzpírat. Bydlí dost daleko, ale stejně ho to možná nakonec budu učit já.
Občas se teď ozve reakcí na něco (na sociálních sítích) Zlej ze sna. Ta touha, zkusit se mu dívat delší dobu do očí, ve mě furt je. To by se dalo i s rouškama, čímž by to bylo i bezpečný :D Tehdy jsem o tom měla fantazie, jak se přijde podívat ke mě domů na sbírku parfémů, sedí u mě v křesle, já před ním, on mi řekne ať si kleknu těsně mezi jeho kolena (to bych asi v roušce nerozuměla, ale určitě by mi to dokázal dost výmluvně naznačit,) já bych to udělala a jen z toho pohledu do očí, ze záškubů našich těl, co by naznačovaly touhy po něčem, k čemu nesmí dojít... ze sladěnýho dýchání, pocitu oddanosti,  jsem v té fantazii měla orgasmus. Vlastně i reálně, protože jsem si to u toho dělala.

Stejně ale teď víc chci toho svýho a doufám, že tu krizi překonáme a bude to pokračovat. Myslím, že bude na BDSM, asi spíš Switch. Zdá se být perverzní a hravej, má rád adrenalin. A má dokonalej penis :)  Když objevil v botníku uplně nový zajímavý tkaničky, tak si s nima hned začal hrát. Posílala jsem mu kdysi obrázky co je to Shibari. To by pro něj asi bylo moc zdlouhavý (a pro mě asi taky), ale stejně si to uvázal kolem penisu (poslal fotku a psali jsme si různý scénáře, jak si budeme hrát spolu). Pak z toho upletl na mě důtky, že je vyzkouší. Vymyslel si, jak mi sváže ruce pod koleny a konec zaváže kolem krku... Nemá s tímto žádný zkušenosti a stejně se mu rozjela fantazie, jen proto, že si o tom spolu píšeme. Vychovám si dalšího dominanta :D


Tkaničky

Ukrytá tváří nevinnosti,
tvá temná část hoří,
lačnící po ukrutnosti,
co chabé hranice boří.

Tkaničku s láskou uvážeš,
přijmeš pocit moci,
jazykem, dlaní navážeš,
budou to dlouhé noci...

V očích touhu mou čteš,
oddanost, chtíč, vzplanutí,
dělat můžeš co chceš,
hrát si, (s ní) do padnutí.

Probudím dravce v tobě,
postavíme z lásky most,
ztratíme se v sobě,
a nikdy nebudem mít dost.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme