Prázdniny pro nás

Tak středa, čtvrtek a pátek jsme se neviděli. V úterý jeho rodiče zjistili, kolik mi je let a schválení se tím pádem trošku vyrušilo. Budou mu to dělat těžký. Škoda, že mě první nepoznali osobně.
V neděli jsem jela za ním, šli jsme se projít do lesa. Domluvili jsme se, že si vezme kanady, já glády, a porovnáme. Pak jsme z toho oba měli puchýře, jen já na tom byla líp, protože na ten můj mi nahoře v lese nalepil gelovou náplast  co s sebou měl "kdyby náhodou".
Myslím, že jsme ušli pár kilometrů. Usmívala jsem se od chvíle, kdy mě po příjezdu přivítal zakrytím očí rukama, když jsem si do kufru auta odkládala mikinu. Celou cestu jsme po sobě pokukovali, šťouchali se, občas zastavili aby jsme se mohli obejmout nebo si dát pusu. Všechno mi přišlo krásný a vtipný.
 Došli jsme  k místu, kde dřív bývala lavička, ale už tam nebyla. Tak jsme si sedli na jeden z pokácených stromů kousek od cesty, s výhledem na malou volnou plochu. Svítilo na nás sluníčko, a po té cestě do kopce bylo i docela teplo. Posadili jsme se vedle sebe, zalepil mi puchýř a začali jsme se líbat. Za chvíli už jsem mu seděla na klíně, pak obkročmo na něm a rozepínala mu košili. On mi už poněkolikáté stáhnul výstřih tílka, vytáhl mi z něj obě ňadra a hrál si s mýma bradavkama. Nevnímala jsem, jestli náhodou kolem nejdou lidi. Věřila jsem, že on by je slyšel a schoval by mě. Bylo mi to jedno. Touha se stupňovala, a když jsem mu ho v kalhotách srovnala aby nestál dolů ale vzhůru, tak, že mu koukala špička vlhkého žaludu z pod opasku, rozepnul si ho, rozepnul i kalhoty, povytáhl, srovnal mi nohy dopředu tak, že bylo jasný co chce... neváhala jsem dlouho. Přidřepla jsem a vzala ho do úst.
Tentokrát to díky zimě trvalo trošku dýl, asi nejen kvůli ní. Tekly mi trošku slzy, i sliny kolem, tak jsem se mu míň dívala o očí, bylo to víc fyzický. Už jsem ho škrábala i předníma zubama a bála se, že ho to bude bolet, nebo že mu poteče krev. Jemu se to tak ale asi líbilo. Mě zase hrozně dostávalo, když jsem se snažila ho zasunout co nejhlouběji, a on si mě ještě přitáhl za hlavu a zasunul ho kam až to šlo. Pomalu, skoro něžně, ale důrazně, bez možnosti úniku.
Po výstřiku mě zase skoro hned začal líbat, tiskli jsme se k sobě, a já si všimla, že opodál jsou nějací lidi. Nic ale asi neviděli. Byla jsem schovaná za ním a za kládou.
Pak už jsme museli pomalu jít zpět. Ještě mě cestou pozval na kafe. Peníze jsem měla v autě, což prý věděl. Potěšilo mě to. Byla jsem zvědavá jak to dopadne, až se dostaneme do situace, že půjdeme někam, kde se platí. Je to prostě chlap jak má být :) otevírá dveře, pomáhá, platí i když zřejmě má míň peněz než já (ale kdo ví...) Zneužívat to nebudu, stačilo mi, že mě pozval jednou, poprvé.

Ve čtvrtek jsme se viděli díky Koronavirovým "prázdninám". Práci zatím nezakázali, tak má najednou volno. Nějak nám to vychází. První byl nemocnej, pak jarní prázdniny, a když jsme vydrželi týden školy, přišly tyto "prázdniny"... navíc je venku už i teplo. Poprvé jsem ho vzala k sobě domů. Chtěla jsem ho tu konečně mít. Ve svým pokoji, své posteli, ukázat mu jak bydlím. Poprvé jsme se dostali i k tomu dělání oběda, co jsme už dvakrát "prolíbali" a radši byli o hladu :D
No, ale když jsem ho měla ve své posteli, měli jsme díky tomu obědu jen půl hodiny. Furt jsme museli trochu hlídat čas. Bylo jasný, že nic moc nestihneme. Sundal mi tričko, chvíli jsme byli vedle sebe, pak si mě přetočil nahoru. Byla jsem dost vzrušená, třeli jsme se o sebe jako při souloži. I když jsem byla nahoře, což mě normálně moc nebere, tak on si hrál s mýma bradavkama, a díval se mi do očí takovým způsobem, že jsem se cítila naprosto odevzdaná. Bylo jedno jestli jsem nahoře nebo dole. On mi nedržel jen bradavky, ale svazoval mě očima celou zevnitř.

Zítra je pátek třináctého, a máme být u něj doma. Myslím, že už by TO mohlo přijít... pokud si mě svede :) až tak snadný to nebude. Furt v sobě mám dost studu, a nerada se odhaluju tam dole.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme