Objevování a orgasmus

Hodina je opravdu strašně krátká. V pondělí jsem proklínala svůj odhad na vzdálenosti. Když jsem přemýšlela, kam bych toho svýho mohla v mým rodným městě vzít, kde mam oblíbený místa, napadly mě tři zdi. Je to divný, ale fakt mam slabost pro zdi, a do té doby jsem to nevěděla.
Přijel s kytkou růžových tulipánů :) těšila jsem se na něj tak, že jsem ho málem umačkala, když mě objal. Řekla jsem mu, že ho teda vezmu ke zdi. Jenže díky mýmu špatnýmu odhadu jsme to nestihli skoro ani k té první. Měla jsem jet autem blíž, a pak to teprve dojít. Z dětství si pamatuju, že vše bylo kousek. Ale tehdy jsem čas neřešila, a pak už jsem všude jezdila autem. Tak jsme z hodiny času 20 minut šli do parku, na zeď jsme se jen podívali, v altánku se pár minut líbali "do mokra", než jsme museli jít zpět na autobus. Opět jsme toho moc nenamluvili. Nebyl čas. Tím víc jsem se pak těšila na čtvrtek, kdy jsme spolu mohli být dýl.

Ze srandy jsme naplánovali, že mu udělám fyzioterapeutické vyšetření, a tak jsme začali. Bylo zvláštní sledovat, jak se svléká do spodního prádla. Když je trošku nejistej, naklání hlavu doleva, dívá se lehce zespodu a usmívá se. Má krásně chlupatý nohy. To je snad jediný místo, kde se mi líběj chlupy u všech chlapů. Tam prostě patřej.
Když jsem si ho položila na lehátko, abych vyšetřila pohyblivost nohou, trošku mu u toho překážel :D a i když jsem tedy začala pohyblivostí rukou, stejně pak furt stál.
Líbilo se mi ho mít takhle "zranitelnýho", položenýho na masérským lehátku, když vlastně nevěděl, co s ním budu dělat. Samozřejmě jsem se ho dotýkala jinak, než nějakýho pacienta. V ten den už mi přišel takovej bližší. Jako bychom byli mnohem dál, než ve skutečnosti jsme. Na jednu stranu je to dobře, na druhou stranu tam ale už nebylo takový to hezký napěti, strach z neznáma. Myslím ale, že máme hodně co objevovat. Už proto, že není moc zkušenej, a já vlastně taky ne.
Vyšetření jsme tak uplně nedokončili. Když mi naznačil (vlstně ještě předtím jsem to chtěla, ale čekala jsem na jeho "povel") že si mám kleknout a vzít ho do pusy, udělala jsem to. Miluju to :) zkoušela jsem ho vzít co nejhlouběji, bála se aby ho nebolely moje zuby, ale on mi pak přiznal, že se mu to těma zubama líbí. Nechápu to, ale je to jen dobře :D  Přesunuli jsme se do postele. Bylo to jiný než dřív, asi jsme oba trošku víc přemýšleli. Já zůstala v kalhotkách (chtěla jsem), on skončil úplně nahý. Má fakt dokonalej penis, odspoda nahoru, se vším všudy. Hrála jsem si s ním, on mě spíš brzdil, aby se neudělal. Moc se mi nechtělo věřit, že je opravdu kousek před orgasmem. Nebylo to na něm nijak poznat. Pak jsem ho ale měla v puse, ruku jsem mu dala na hruď a cítila, jak mu strašně buší srdce. A chvíli na to už mi stříkal přímo do krku. Cítila jsem to pulsování mezi svýma rtama, sperma co se hromadilo v mé puse, stýkalo po stěně hltanu, a překvapivě vůbec nedráždilo. Ani jsem neslzela, bylo to zvláštně krásný. Párkrát jsem ho ještě ocumlala aby byl čistej, a on mě pak hned začal líbat. 
Prý jsem první holka, u které viděl topořící se bradavky, a druhá, která ho udělala pusou.
No, chvíli po jeho orgasmu jsme se podívali na budík, a zjistili, že se bohužel musíme opět rozloučit.
Chtěl, abych první měla orgasmus já. Já chtěla aby ho měl první on. Tak tentokrát to vyšlo mě.

Zatím nevím, kdy se znovu uvidíme, na jak dlouho a co budeme dělat. Ale vím jistě, že se uvidíme. Naplánovaný konkrétní rande máme zatím na 14.3. :D což bude možná den, kdy ho oficiálně oznámím jako svého přítele.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Jak to funguje

Submisivní provokatérka