Znovu a lépe, na seznamce

Kolem Vánoc jsem si po asi dvou letech znovu založila profil na seznamce. Byla jsem odhodlaná se tentokrát i s někým sejít. Jenže ti, co se sejít chtěli, tak mi nějak neseděli. Nebylo by to ono.
Nakonec jsem si dva kluky vybrala a přesunula konverzaci na Facebook.
Chvíli jsme si psali, vypadalo to nadějně, a sešla bych se s nima, kdyby něco rozumnýho navrhli.
Pak ale dva dny ticho... tak jsem se na seznamku vrátila, a čirou náhodou jsem se dala do řeči s klukem, kterej se mi na fotkách ani nějak moc nelíbil, je malej (asi jako já), lehkej (asi jako já), ale měl tam jednu fotku, která mě zaujala svým obsahem (ze skautu, svazoval někomu zápěstí).
On sám si mě pak našel na FB a přesunuli jsme se tam. Už si píšeme několik dní, a ti dva stále mlčí. Když jim napíšu já, odpoví hned. Ale sami neví, co by řekli. Takže je to asi mrtvý a nic nebude.

 Ten malej a lehkej se mi ale začal líbit... (viděla jsem fotky, kde je oholenej) a tak nějak už jsme si dohodli i schůzku. Trošku dost netradiční, ale nechci to zakřiknou :) tak to napšu až po ní.
Má to být za 3 týdny. Už aby to bylo :) Konečně někdo, kdo se nebojí, nestydí, řekne si co chce, má fantazii, umí mě rozkecat i rozesmát, a to ho ještě neznám osobně. A to i přesto, že je opět o dost mladší než já.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Fantazie