Chtíč přichází nečekaně

Měsíc pryč, místo na lásku furt prázdné. Je těžký cítit chtíč, a nemít ani tu fantazii kam nasměrovat. Touha je najednou takový dar nedar. Jako luxusní čokoláda, kterou člověk stojící nahý v poli obdrží v tekuté formě vodopádu přímo z nebe. Snaží se ji zoufale chytat v dlaních, a sleduje, jak mu protéká mezi prsty. Končí na zemi. Vsakujíc se do hlíny mezi stébly trávy, mizí navždy. Tolik čokolády přijde nazmar... když dopadne poslední kapka, zbyde jen ta troška na prstech, k ochutnání. Krátkou slast brzy nahradí smutek z toho, že té dobroty nešlo zachránit víc.
Přitom by stačilo mít poblíž nějakou nádobu. Potřebuji nádobu. Třeba jen na půjčení :) kluka na fantazie, kterej mi z toho chtíče udělá lepší zážitek.

Jsou to detaily, co mě probouzí k životu. Co mi rozproudí krev tak, že o ní vím. Jednou zpocený ramena ze sportu, tmavý chlupy v podpaží, jindy obrys mužského pohlaví v dresu či jemu podobné spodní části oděvu, velký široký dlaně, ale třeba i různý situace. Zrovna dnes mě překvapilo, jak moje tělo reaguje na situaci, kdy jeden můj malý svěřenec dostal za trest úkol udělat 10 kliků, a jiný, osmnáctiletý, nad ním stál a dohlížel, aby je udělal správně. Vlastně to nebylo jen dohlížení. Malýmu se nechtělo, takže ho musel nutit, přitom nepoužil žádné násilí. Jen slova, vlastní autoritu a když se snažil malej utýct, tak i přiměřenou fyzickou sílu. Ve chvíli, kdy jsem si tohle uvědomila, i když jsem to jen sledovala z povzdálí, jsem opravdu cítila, jak mi krev rychleji proudí v žilách. A hlavně, jak se něco děje i tam dole. Vlhla jsem. Ještě že nejsem chlap a nemusela jsem nic schovávat :)
Ten kluk sám o sobě mě naštěstí nepřitahuje. Je zadanej, a na mě stejně moc "typicky hezkej". Je to přesně ten typ kluka z dívčích románů. Připomíná mi trochu jednoho bývalýho svěřence, který byl jen o pár let starší. Typově si byli hodně podobní, dokonce i výkonostně, a i přítelkyně maj podobný :D
No a o něm jsem kdysi fantazii měla. Že bych ji zkusila oživit, a zvěčnit na papíře?
Není to nebezpečný, povolit si fantazie o zadaným? Co když mě pak začne přitahovat? Nebo, co když tu pozornost tak zaměřím na něj, že si nevšimnu někoho jinýho, kdo by mohl chtít mě?

P.S. fotka náhodně nalezená z internetu, ale je to pěknej kluk :) vždy se mi líbily ty vrásky mezi obočím.

P.S.S. Mimochodem, opět se ozval kluk z instagramu, a opět jsme se pohádali, urazil se, a už si asi ani psát nebudeme. Furt se mi snažil "nacpat do auta", takže jsem z toho měla pocit, jako by spíš za zájem o mě skrýval touhu ukrást mi nějak auto. Kdo ví...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Staří známí

Mohlo se to zvrhnout