Pokračování s vysvoboditelem


Ráno jsem byla z ostatních trošku nejistá. Přecijen sřízliví se chovali jinak. Nicméně, večer se to spravilo.
 Jela jsem s klukama koupit alkohol, a přibrali mě pak mezi sebe. Hrála se jedna z těch alkoholových her typu flaška – „Nikdy jsem…“.  Jen tak mimochodem se ujišťovali, že jsem s tím 16 opravdu neměla sex, takže jim to asi takhle fakt řekl. Možná se jen bál trapasu, kdybych to pak popřela, kdo ví… Je zvláštní, že i když jsem mezi nima byla jedinná plnoletá (já vím, měla bych jim ten chlast zakázat :D), cítila jsem se skvěle. Jako mezi svýma. Ten večer jsem se ještě víc začala zajímat o druhýho kluka, kterýho jsem měla vybranýho jako „zálohu“, kdyby mě ten první odmítl. Je mu prý 17, achjo. Je zajímavej, dost jinej než ostatní, a občas má takovej ten „zfetovanej“ pohled. I když není opilej, třeba na tréninku. Je vodnář.

 Za nejhezčí chvilku toho večera mám okamžik, kdy  jsme leželi hromadně na třech spojených postelích, já vedle 17 (schválně), a 16 mě ukazováčkem volal k sobě na židli. Já mu ukázala ať jde on ke mně na postel. Přišel, dal mi kolena od sebe, sedl si mi mezi nohy a položil se na mě. Jak jsem dávala nohy od sebe, přehodila jsem jednu nohu přes 17, malej kousek od jeho rozkroku. Tak jsem pak chvíli ležela vedle něj, a na sobě objímala 16. Mimochodem, oba kvůli vedru byli nahoře bez. Přemýšlela jsem, jaká by asi byla trojka, a co by dělal 16, kdybych se se 17 začala líbat. Představovala jsem si, jestli by mě 17 dokázal dostat až k zásunu, nebo by to bylo stejný jako s 16.

Když chtěl 17 jít spát – asi teda nechtěl, jen odcházel z pokoje a říkal to, tak jsem ho přemlouvala ať ještě nechodí. Prý by ho zastavila jen masáž. Tak jsem kývla, a za opravdu vteřinku jsem měla v ruce opalovací olej a on ležel na posteli předemnou :D nechápu, kde ho tak rychle sebral. Sedla jsem mu na zadek a masírovala záda. 16 si mezitím odskočil pro pivo. Má sice ještě trochu „dětskou“ postavu, ale už to nějak neřeším. Užívala jsem si prostě ten dotek. Dívala jsem se jak se tváří, kdy zavírá oči, vnímala jeho zadek pod sebou, pěkný dlouhý prsty na rukách, občas jsem přepla nechtěně na fyzioterapeutku a začala zkoumat uzliny ve svalech, ale to mi vypíná ten prožitek, tak jsem vědomě přepla opět na slušnou úchylačku. 

Celej večer byl plnej pro mě nečekaných zvratů. Vždy to chvíli vypadalo, že už se jde spát, a nakonec se vždy někdo objevil v pokoji, který nebyl jeho, a nějak se to natahovalo. Musela jsem se tomu usmívat. Když mě už asi podesáté 16 přemlouval ať jdeme ke mně, a ignoroval moje „nebude sex“, vzala jsem ho za ruku, že teda dem, že mu to tam jen vysvětlím, proč ne.
Vešli jsme do pokoje, a tam tma. Nešlo rožnout ani na chodbě, ani v pokoji. Chvíli jsme to oba zkoušeli, pak jsem rožla ve sprše, to šlo. Najednou koukám, že v mojí posteli někdo spí. Přišli jsme blíž a zjistili že jsou dva, a na gauči byli další :D asi 5 nebo 6 kluků se rozhodlo obsadit můj pokoj, zatímco jsme byli v jiným. A skoro spali. V mojí posteli byl i 17. Chtěla jsem ho tam podržet. Klidně bych si lehla i mezi ty dva, a jen tak mezi nima spala. Šlo by to vůbec s takto mladýma? Když jsem spávala na vandrech přitulená ke klukovi, vždy byli už trošku starší. Kolem dvaceti. Sice jim třeba stál, ale nic nebylo a nemuselo být. 16 u mě ale ani spát nechtěl.
Když odešli, a utáhli jsme žárovky aby zase svítilo, 16 znovu přemlouval. Trošku i citově vydíral vlastníma osobníma problémama. Nějaká mladá nebo citlivá holka by mu na to asi skočila. Já se rozhodla, že sex nebude (pokud si ho nevezme „rozumným“ násilím) Chtěla jsem si jen hrát. Řekla jsem mu to upřímě. Mohl odejít, nebo to respektovat. Tak na to přistoupil a zkoušel. Trošku jsem si ho navedla, a když pochopil co se líbí mojim bradavkám, rozhodla jsem se, že tento večer budu mít orgasmus já. Někdy v půlce to vypadalo, že ho to přestává bavít. Ale nenechal mě, abych si pomohla sama. Asi ego :)  Nakonec se mu to povedlo, ale…. ALE… já u toho měla představy o 17.
Tak, můj orgasmus byl. Řekla jsem mu, že jeho uděláme až bude střízlivej, ať přijde ráno. Chtěla jsem vědět, jestli by to zvládl i bez toho alkoholu. Co vše dělá chlast, a co je opravdu on. Pak to bylo kdo z koho až do půl páté ráno. Mockrát zkoušel zasunout, mockrát mi chtěl dát prst do zadku nebo můj do svýho dokonce :D a mockrát přemlouval, ať mu to udělám alespoň jako předchozí den. Už jsem chtěla jít spát, věděla jsem, že víc prostě nebude. Tak jsem mu to nakonec udělala. Já už byla uplně střízlivá tou dobou, on mohl být tak napůl možná. Šlo to hůř, ale šlo. Zas proklínám ty svoje čelistní svaly, co se mi po delším otevření pusy začínaj reflexně svírat. Jak je uvolnit? Ráda to dělám chlapovi pusou, a nechci aby se škrábal o moje zuby. Protahování co jsme se učili ve škole na fyzio mi nějak nefunguje. 

Po jeho odchodu jsem si ještě dala sprchu, vyčistila zuby a šla spát. Kupodivu jsem fakt usnula (v 4:45), a probudila se 15 minut před budíkem – v 6:45. Na snídani se zase choval normálně. Vlastně všichni. Jako by ten večer nebyl. Jen jeden z těch kluků mi přišel, že se za to „nestydí“, že by dokázal být stejnej s chlastem i bez chlastu.  A obávám se, že jedna z holek je možná do 16 zamilovaná. Zkusím si to zjistit.

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Mohlo se to zvrhnout