Umělé oplodnění

Nechci být pesmista, ale nová láska stále nikde. Začala jsem si na BDSMlife psát s jedním klukem, který je ve znamení Váha, stejně jako K1. Píšou hodně podobným stylem. Přemýšlela jsem jak to nazvat, dalo by se říct "konverzačním". Jednoduchou věc píší v několika souvětích, takže třeba dvě fakta jsou na dlouhej odstavec. Přitom se to perfektně čte. Mám pocit, jako bych s nima mluvila, nejsou to jen zprávy. Někdo píše dlouhatánsky vzkazy, u kterých si říkám, že jestli mi takhle odpoví ještě jednou, začnu ho ignorovat, protože čtením toho balastu akorát ztrácim čas. Je to uplně jiný případ. U K1 a toho druhýho ve Váhách není žádný slovo zbytečný. Vše tam sedí. Píšou (a mluví) takhle všechny váhy?
Psala jsem mu o K1 a snažila se pochopit, jak myslí kluci v jeho znamení. Možná jsem ho neměla začít rozebírat, neměla bych už na něj vůbec myslet. Vždyť ani neni zas tak extra hezkej, tak proč je tak těžký to nechat být?

Nedávno jsem si vzpomněla na kluka, kterej je sice zadanej, ale na první pohled se mi moc líbil. Dívala jsem se na jeho fotky, že bych o něm třeba mohla alespoň napsat fantazii. Má zelený oči. Určitě ho ještě někdy uvidím, a mohla by přijít nějaká ta inspirace. Působil silně, dominantně, přitom klidně a ochranitelsky. No, a pak mě napadlo se podívat, kolik mu je. Je o 11 let mladší než já.

A teď trochu reality, k tomu (ne)pesimismu. Jelikož se nikdo novej zajímavej neobjevil, a bývalej na mě zase trochu tlačí, asi půjdu do umělýho oplodnění. Říkala jsem, že počkám až budu mít po těch důležitých závodech, a pokud se do té doby nikdo nenajde, tak do toho půjdu. Necítím se na to sice ještě připravená, furt doufám... ale nejsem schopná si sbalit chlapa co mě přitahuje, ani na ten sex. Tak mi nic jinýho nezbývá. Chlapa si pak holt najdu až s dětma (dítětem).

Komentáře

  1. Já tomu nerozumím, taková krásná žena a nikde nikdo? To není možné tohle. Možná bys měla být domina ty ;) s jednou váhou jsem chodila a byla přesně, jak popisujes. No a jedna se mi tu válí na hrací dece, tak uvidíme :) k vodnarum se váhy hodí. Takže jsem za miminko ve vahách ráda :) a manžel je vodnář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jak píšu - když mě někdo zaujme, je o dost mladší, a často i zadaný. Takže je uplně jedno jestli jsem hezká nebo škaredá, protože ti ostatní mě prostě nezajímají.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně