Nové zakoukání

Včera jsem měla náročný den. Bylo MR v Judu na Slovensku. Váhala jsem kvůli zdravotním obtížím, jestli vůbec jet, tak jsem si vytáhla dvě "Andělské" karty. První byla "zázrak" na otázku, jestli mám závodit. Druhá "přátelství" na otázku, jestli mám vůbec jet. Takže bylo rozhodnuto. A vážně to byl zázrak a přátelství, co ten den udělalo úžasným :)
Vyhrála jsem, což byl první zázrak. Tím druhým bylo, když jsem se zakoukala. Postupně. První půlku dne jsem ho jen náhodně potkávala, ale vždy se naše oči na chvíli setkaly. Pak mi došlo, že mě okouzlil, a začala jsem ho mezi všema hledat. Má krásnej úsměv, tmavý vlasy, modrý oči, hranatou bradu - takovej ten základ, co na chlapech intuitivně vyhledávám. Připadal mi správně hravej, roztomilej a přitom silnej. Taky to tam vyhrál :)  Později jsem si uvědomila, že vypadá jako mix Vodnáře a K3. Věkově je dokonce starší než Vodnář a K3 dohromady :D
Bohužel když jsem ho začala očima vyhledávat, objevila jsem i jeho manželku a malé dítě. Líbili se mi tam ještě dva jiní Judisti, ale na tohodle nikdo z nich neměl. Jen se mi líbili, neokouzlili mě.

Po závodech byla afterpárty. Chtěla jsem tam jít, protože tam měli být skoro všichni z ČR. Doufala jsem, že i on, nebo ti další hezcí. Ty dva jsem zahlédla, jeho ne. Trošku zklamaná jsem z toho byla, ale stejně jsme měli za chvíli jet domů. Když už jsem myslela že pojedeme (řidila jsem, tak to bylo na mě), zvedla jsem zrak, a nevěřila tomu, co vidím. Byl u baru. Jako zhypnotizovaná jsem zkoumala, jestli to je opravdu on. Byl. Rozbušilo se mi srdce. Stále v tom zblblém stavu jsem vstala, a šla k baru. Až cestou mě napdla záminka, že si objednám kafe na povzbuzení před dlouhou cestou, co nás čekala. Bylo tam plno lidí, a já byla ráda, že budu dlouho čekat, než si ho objednám. Dlouho, jen asi metr a půl od něj. S bušícím srdcem, čas od času vyhledávajíc jeho oči, který mi stavěly houpačku pod nohy.
No a jak už se stává, když se zakoukam, nejde to jen tak pustit z hlavy, ani když vím, že není šance. Možná by to přešlo brzo (kdo ví, kdy ho zase uvidím, i když bydlí docela blízko...), ale už tomu nevěřím. "Pokazila" jsem to,  když jsem se u toho baru seznámila náhodou s jeho sestřenicí - nebo spíš ona se mnou, a stejně tak náhodou mi s ním domluvila ploužák. Tancuje úžasně, a dobře mě vedl. Hudbu jsem skoro neslyšela, vnímala jsem jen jeho dlaň ve své, stehno které jsem lehce svírala mezi svými, rameno na kterém visela má druhá ruka a oči, do kterých jsem se dívala, když mě pouštěl do otočky. Ty hluboký, živý a rošťácký oči, který by mě dokázaly ovládnout, aniž by použil fyzickou sílu.
 Teď mi zbývá jen jedno - napsat co nejdřív erotickou fantazii a tím to uzavřít.
Sice to zase bylo zakoukání špatně, ale ukázalo mi to, že se mi můžou furt líbit i chlapi kolem 40 let, že to může přijít nečekaně a stačí jeden den k tomu, aby mi chlap dokázal rozbušit srdce při každým setkání očí, nebo jen při nečekaném příchodu do místnosti.  

p.s. je ve znamení Váhy. Náhoda?

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kletba prolomena

Pokračování s vysvoboditelem

Chtíč přichází nečekaně