Jak si přát - dopis vesmíru

Vánoce jsem neměla ideální, ale náhodou jsem se rozhodla uklidit poličku, kde jsem našla svůj starý "dopis vesmíru", ve kterém jsem měla 4 věci, co chci. Když jsem si to přečetla, musela jsem se smát. Nevím, kdy jsem to psala, bude to určitě více než rok, ale všechno se mi letos splnilo. Jen jsem si něco přála špatně :) Takže, než si napíši další dopis vesmíru, na který pak budu muset zapomenout, že jsem ho vůbec napsala, aby se ta přání vyplnila, udělám malou rekapitulaci.

Moje přání:
1. Mít velkou, silnou, živou inspiraci k napsání erotických povídek.
- napsala jsem už 4 povídky letos a byly z hodně intenzivních pocitů. Bohužel povídku píšu jen tehdy, když už vím, že se v realitě nic nestane. Když jsem nešťastně zamilovaná. Takže jsem si vlastně přála být nešťastně zamilovaná. Achjo :)
2. Pořádně se s někým porvat, aby to bylo dlouho nerozhodně, a pak prohrát.
- myslela jsem tím samozřejmě s klukem, cítit jeho sílu, podlehnout mu. Jenže, takhle nějak probíhaly moje závody - MČR v Judu, s holkou. Když jsem to přání psala, ještě jsem ani nevěděla, že budu do Juda chodit, natož že pojedu na MČR :)
3. Stále se zlepšovat ve vzpírání, ve všech disciplínách.
- to se povedlo, ale ve dřepu jsem se zlepšila o 0,5 kg, v trhu asi o 3 kg, v nadhozu o 2 kg :D takže pakatel, ale ano, zlepšovala jsem se.
4. Trhnout 80 kg
- to se mi povedlo a ano, jen jednou :D v přání bylo, že to chci trhnout, ne trhat... ale i tak z tohoto mam fakt radost, že se to povedlo.

Takže poučení? Nemusím se bát být v přání konkrétní. Vlastně, čím konkrétnější, tím lepší. A možná nemusím zapomenout na ta přání, stačí zapomenout na ten dopis.
Mimochodem, díky Judu jsem si splnila i dvě hodně stará přání. Povedlo se mi získat zelený pásek, a mít alespoň jednu medaili z MČR.

Držte mi palce, ať se mi tentokrát povednou přání formulovat lépe
a napište si také svůj "dopis vesmíru" :) jsou Vánoce, svátky kouzel... kdy jindy by to mělo fungovat, než teď?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Mohlo se to zvrhnout