Od testu až k sexu přes internet

Pomalu se smiřuju s tím, že Býk pro mě fakt není. Nedokážu ho zatím pustit z hlavy. Vlastně si trochu i užívám pocit, být zamilovaná. Asi není takovej, jakýho si ho představuju.  Furt vidím před očima tu větu co napsal, že když něco chce, tak to chce hned. A upřesnil, že jen netrpělivě nečeká, ale jde za tím. Takže... asi by to mělo být jasný. Nechce mě. Jinak by mě už měl.

Včera jsem na FB zveřejnila zajímavej test osobnosti. Hodně to na mě sedí. Spousta lidí mi vyčítá jednu věc - že se furt s někým dohaduju, a musím mít vždy pravdu. Nikdo mi nevěřil, že vlastně chci být přesvědčena o tom, že tu pravdu nemám. Teď moje slova potvrzuje výsledek testu :)
Odkaz na test jsem našla na blogu http://www.jerrywriter.cz
A můj výsledek zní: Pro ENTJ se život odvíjí v konfrontacích, sporech, debatách a utkáních s jinými s cílem něco se naučit a sebe sama zdokonalit. Pro mnoho lidí může takové „vyhádávání“ znamenat velmi nepříjemnou zkušenost, ale ze strany ENTJ v tom není nic primárně nepřátelského. Tento typ osobnosti také často předpokládá, že má pravdu, dokud mu někdo nedokáže opak. Pokud se ukáže že pravdu nemá, potom bude mít zpravidla nelíčený obdiv a respekt vůči tomu, kdo měl sílu se mu postavit a získat převahu, jakož i pociťovat vděk a úctu za to, že se něco nového naučil – a bude mít takto větší šanci příště. Lidé, kteří se jim nedokáží postavit a nechají se jimi zastrašit, jsou pro ně „vzduch“.

Poprosila jsem přátele, aby mi výsledky psali do komentáře, nebo alespoň do zprávy. A do zprávy se mi ozval Judista :) takže ho ty moje kecy o chlapech co mě přitahujou asi neodradily uplně. Z debaty o osobnosti jsme se dostali nějak až na sex přes internet, končící skoro ve 3 ráno :D pro mě to tedy bylo jen psaní, s dohrou před usínáním. Vytáhl ze mě docela dost informací. Fakt jsem zvědavá, jaký bude další osobní setkání s ním, a věřím, že bude. Možná za 10 dní. (Proč si takhle nemůžu psat s Býkem?)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Vynulování?