Zrcadlo ve vztazích - přituhuje

Od rozchodu s přítelem jsem měla pocit, že o mě chlapi nemají zájem. Možná jsem jen byla zaslepená těma, co se mi líbili, a nevnímala okolí. Pak se začaly objevovat první náznaky, že i mě někdo chce. A teď jaksi začíná přituhovat.
Když už někoho znám osobně, normálně se s ním bavím. Upřímně, otevřeně.... no, vlastně i s cizím, nemám problém mluvit o čemkoliv, pokud mě druhá strana dokáže rozkecat. Těm, co znám osobně, se to povede snadněji. Měla bych si ale začít dávat pozor, abych chlapům svými slovy nedávala naděje. Mam pocit, že už jich je moc. Jeden je ženatý, skvěle se s ním povídá, je to dokonce štír, ale včera přišel s tím, že je to s manželkou čím dál horší, a že možná bude rozvod. Tak tam už si budu dávat pozor, abych neprovokovala.
Dalších pár kluků se mě snaží dostat na rande tak, že využijí moji práci, aby se mnou měli soukromí. Že to berou jako rande netajili. Zatím se mi všechny (4) povedlo přesvědčit, aby přišli na hromadný trénink, tak snad jsem se vyhla blbýmu odmítání. Jak si to tak po sobě čtu, možná je to ode mě nefér. Sama bych chtěla jistotu, jestli u toho, kdo se mi líbí, mám šanci, nebo ne. A když je to obráceně, tak se tomu vyhýbám.
Jenže... já ještě nevím. Třeba se stane něco, třeba udělá někdo z nich něco, čím si mě získá. Proč se tak bojím rande ve dvou? Proč, když jsem s někým o samotě, tak si udržuju odstup a nedokážu ho vnímat? Mám tendence chlapy provokovat, dostávat z nich zajímavý informace, o kterých se běžně nemluví, hledat jejich hranice v tom, co jsou schopní udělat, chci poznávat jejich myšlenky, charakter, ty největší a nejtajnější zvlášnosti, úchylky... ale když cítím, že mě chcou, tak utíkám. Asi se mi to pak vrací od těch, co se mi líbí, jako zrcadlo. Proto jsem možná zažila to s vodnářem.
Jak to změnit? Aniž bych se musela vzdát toho, co mě baví, a aniž bych si musela s každým objektem svého zkoumajícího zájmu něco začít? Na můj zájem o osobnost mi stačí, když druhá strana reaguje. Nemusí se mi ani líbit. I když, pak je to samozřejmě mnohem zajímavější :)

p.s. (24.9) on to snad čte :D jinak to nechápu. Ale jak by to mohl najít?


Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Orgasmus

Mohlo se to zvrhnout