Chci tě

Hledala jsem nějakou tematickou písničku ke svýmu aktuálnímu stavu, a zjistila jsem zajímavou věc. Ve zkratce - muži zpívají "Chci tě" a ženy zpívají "Chci abys mě chtěl". Myslela jsem, že i toto bude indviduální, vzhledem k tomu kolik žen se trápí tím, že je chlap nechce. Samozřejmě když je čerstvě zamilovaná, tak je to jasný, ale nejde přece dlouho být zamilovaná jednostranně. Pokud to není opětováno, vytratí se to samo. Nebo to přejde do jiných pocitů.
Nejtěžší je vždy ta nejistota, jestli chce nebo nechce. Když už žena ví, že muž nechce, může ho s klidem pustit z hlavy. Možná to je i ten důvod, proč s těma co jsem do nich byla zakoukaná mam takový vztahy jaký mam. Beru je jako ty, pro který "mám slabost", ale vím, že už mezi nama nic nebude. Dokážu se tak s nima bavit i o jejich láskách, o svých láskách, o sexu, o čemkoliv. Prostě už to mezi sebou máme vyjasněný.
No a těžký je i vědět že on chce, ale bojí se něco udělat :) Protože takových je dnes 99%, snažím se všechny chlapy kolem sebe (už od malička) učit, aby byli zdravě sebevědomí, aby si šli za tím co chcou, a aby nevnímali ženský "ne", protože to vždy neznamená NE. Tím víc to hustím do těch co se mi někdy líbili nebo se mi líbíjou ale vím, že já s nima být nechci. Žena potřebuje být chtěná, nejen chtít. A ty názvy a texty písniček mi to teď potvrzují.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Mohlo se to zvrhnout