Proč se to děje?

Moc by mě zajímalo, co se to vlastně stane. Jak je možný, že někdo, koho znám dlouho, mě začne přitahovat? I když ho znám jen od vidění, najednou mi přeskočí v hlavě, a je to tu.  Kdyby to alespoň bylo oboustranný, ale takhle? Nic se nezměnilo přece. Dokonce v té chvíli co se to stalo, jsem ho ani neviděla osobně. Tak proč? Proč on? Proč i ti další dva, nebo dokonce tři?
Před dvouma měsícema nic a teď přemýšlim, jestli se snažit je pustit z hlavy, nebo poznávat, a přijít na to, PROČ mi je život předhodil pod nohy. Nějakej důvod tam přece být musí. Že by JUDO? K tomu už jsem dostala i druhý impuls, tak možná. Ale nebude to všechno. Musí mít ještě nějakou úlohu. Zdá se, že pasivní. Takže se ani nemusí dozvědět, že mě někdy přitahovali a byli součástí úchylných fantazií. Musím na to přijít sama.
Možná zítra :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Chtíč přichází nečekaně

Staří známí

Mohlo se to zvrhnout