Zábava

Sice mam plnou hlavu práce, ale to je jen jedna stránka života. Tento deníček je spíš o té citové. A tam zažívam klid. Takovej ten lehce napjatej klid před bouří. Nic se neděje, ale já cítím, že se brzo něco stane. V sobotu je třináctého. Celej týden se mi moc často stalo, že jsem se někam podívala, a tam byly jen trojky a jedničky (kombinace trojek a jedniček jsou moje šťastný čísla). Na hodinách, stopkách, stránka knížky...
Měli jsme s Mým jít na zábavu, a já už měla představy, jak se tam objeví Tygr. A přemýšlela, jak bych se asi zachovala, kdybych to první střetnutí s ním měla v takové situaci. Co by se stalo? Co kdyby přišel třeba i na trénink v době, kdy by tam byl i Muj? Co by udělal? Co bych udělala já? Byla jsem z těch představ tak nesvá, že to možná změnilo plán... nakonec s mým jdeme na zábavu o den dřív, dvanáctýho. Přitom impuls přišel od Mýho, ne ode mě. 
Nakonec to bylo dobře. V sobotu se u nás doma stala nepříjemná událost, díky které bysme stejně nikam nešli. Zajímalo by mě, jestli ty trojky a jedničky znamenaly tohle, nebo jestli se ještě něco stane, později.

Když Muj přijel, než jsme šli na zábavu, měli jsme chvíli čas. Svedl si mě :) a bylo to úžasný, než... jednu chvíli ho do mě zasunul tak, že to bolelo. Omluvil se mi a byl pak opatrnější, ale po chvíli zjistil, že krvácím. Přitom jsem v půlce cyklu. No, umyla jsem se, a už jsme nepokračovali. 
Na zábavě taky mohlo k něčemu dojít, ale z nějakýho záhadnýho důvodu mě zabolelo břicho tak, že jsem si musela opatrně sednout, vydýchat, a i když to pak už bylo dobrý, oba jsme to měli v hlavě, a kromě líbání a tancování tělo na tělo k ničemu nedošlo. Po ploužácích jsme jeli dom. Znovu jsme se milovali, a on měl konečně i orgasmus - kterej jsem spokla :) já nic, ale usínala jsem spokojená, i když furt tak trochu nadržená.
Ráno jsme se probudili před budíkem. Začal mě dráždit, tak jsem si ho přetočila na sebe. Chtěla jsem orgasmus. Pomohla jsem si sama, a s představou toho, co se dělo večer, jsem ho za chvíli i měla. Podívali jsme se na hodiny (trvalo to cca 10 minut, zrona zvonil budík :D) a za daších 10 měl orgasmus on a zvonil další budík :D  tentokrát to šlo na prso a do podpaží.
Po obědě jsme šli do mýho pokoje, a když mě začal znovu svádět (cumlat a okusovat mi bradavky) stala se ta nepříjemná událost, takže jsme byli vyrušeni, a pak už se pokračovat nedalo.
Napadlo mě, že to tak asi mělo být - tentokrát bylo riziko otěhotnění velký, a opravdu s ním nechci dítě jinak, než pokud by bylo plánovaný.

Než odjel, celá nesvá jsem zkusila načít vážnější rozhovor o našem vztahu. Zatim prej nedělá rozdíl mězi zamilováním a láskou. Proto nechápe, jak to mam já, a že jsem mu nemohla říct, že ho miluju. Náš vztah prej bere vážně, jako vztah, kde je nutná důvěra a věrnost atd...  a prý se mnou chce být pořád. I když v reálu neni. Řekla jsem mu i svuj pohled, že už nejsem zamilovaná, ještě ho nemiluju, ale je mi s nim dobře,  a napadlo mě, že to je jako přátelství s výhodami. Nicméně, sama jsem ještě nikdy neměla takhle pojatej "vztah," přitom jsem usoudila, že jeho bývalky ho taky braly jen jako kamaráda s výhodama, proto neměly problém mít těch kluků víc najednou.
Já bych problém měla. Pokud bych někoho chtěla víc než jeho, rozešla bych se. U mě je chtění ale podmíněno druhou stranou. Pokud bych někoho jen chtěla, ale od něj by nehrozilo, že se o něco pokusí, pak mě to stejně přejde. Brala bych ho jen jako možnou inspiraci na povídku. Potřebuju chlapa, co bude vědět že mě chce, a něco pro to taky udělá. A teprve, až budu chtít podlehnout... tak bych se rozešla.

No a Tygr se odmlčel. Možná se tam u nich zakoukal do nějaké holky a já pro něj přestala existovat. Kdo ví. Je na čase ho pustit z hlavy.
V příštím životě chci být dominantní chlap. Ten může dělat co chce, kdy chce. Submisivní žena může jen čekat... protože pokud sama něco udělá, už to nebude tím, co by chtěla.
Nebo budu kočka...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis vesmíru

Staří známí

Mohl by to být ten pravej