Mohlo se to zvrhnout


Začal k nám na tréninky chodit novej kluk. Když jsem ho viděla poprvé, přišel po práci, špinavej od hlavy k patě, otrhanej, s kolenama odřenýma do krve, když udělal dřep nebo se ohnul, lezl mu zadek z gatí :) poslouchal spíš kluky než mě, a moc mu to ze začátku nešlo. Přesto jsem si neudělala špatnej „první dojem“. Nevím, čím to bylo, ale dívala jsem se na tu situaci nějak zvenčí a bavila se tím.
 Pak jsem ho viděla na zábavě, s jeho přítelkyní, kterou mi představil (krásná, křehká mladá dívka, taková víla). Ona se bavila s jinýma lidma, tak jsem ji ani nepoznala, ale on seděl s nama a povídali jsme si trochu. Začal mi být hrozně sympatickej. Měla jsem pocit, jako bych ho znala několik let, a ne, že ho vidím podruhé v životě.

Na dalším tréninku jsme se vsadili, protože přišel v ustřižeých děravých (a samozřejmě špinavých) riflích, který prostě musely prasknout. Nevšimla jsem si ale, že už mají mezi nohama slušně velkou záplatu, tak proto jsem asi prohrála. Kraťasy trénink přežily. Vůbec mi to nevadilo. Prohra znamenala, že mu koupím knížku „Jak přestat kouřit“, tak jsem byla ráda, že ho můžu posunout k takovýmu hezkýmu cíli. 

Na trénincích dostává docela zabrat. Není zvyklej a mě furt přijde, že se fláká. Tak ho popoháním, trošku nutím, aby něco dělal. Má pak takovej hezkej pohled. Zároveň vyčítavej, ublíženej a provokativní. Tím mě nutí ho popohánět dál, trochu litovat, a zároveň sklopit oči a stydět se jak jsem drzá, nebo jak to říct. Jednoduše – vnímam to lehce eroticky. 

Už od začátku mluví o tom, jak ho bolej žebra při dýchání, jak ho vlastně to vzpírání trápí. Myslím, že předemnou trošku přehrává, ale kdo ví. Trošku mě už štvalo, že víc než vzpírat chce, abych ho „dala dohromady“. Nejdřív jsem mu řekla, že masáže už nedělám, ale zkoušela jsem se na něj podívat jako fyzioterapeutka. Mobilizovat žebra, ukázat protahovací cviky, co by mohl sám dělat před a po tréninku. V té chvíli jsem zjistila, že mi hrozně voní. Podobně jako můj bývalej JM.
 Vybavila jsem si jakej byl s JM kdysi úžasnej sex. I když nebyl dominantní, dokázal to v sobě najít, líbilo se mu to. Byl to první kluk, co mi dal pořádně na zadek. Když jsme se milovali, koupali jsme se v jeho potu, a mě to hrozně vzrušovalo.  Žádnej další kluk mi takhle nevoněl. Tedy, voněli mi, ale jinak. Nebyla to taková živočišnost, co vzbuzuje okamžitej chtíč.

No a tak se stalo, že jsem se na něj začala dívat jinak. Je zadanej, ale na fantazie to nevadí. Zatím ani ty nejsou, ale možná budou. Líbí se mi takový drobnosti, jako jak stojí, co dělá s rukama když s někým mluví, jak se tváří když přemýšlí, jak mluví se mnou, jak mu zářej oči když se směje…  a svým způsobem se mi líbí (baví mě) i to, jak bývá špinavej, chodí bosky, věčně mu padaj gatě. Je vysokej, ale nemá nijak extra dobrou postavu. Takovou běžnou necvičící, s břiškem, malýma rukama, ale mohl by se časem vytrénovat.  V té přitažlivosti mi to nijak nevadí. Vnímam hlavně oči (zelenomodrý) a povahu. Jen ty vousy si vždy musím odmyslet. Zajímalo by mě, jakou má bradu, jestli by se mi líbila. Mam slabost pro hranatý chlapský brady. Asi proto nesnášim vousy, že to důležitý, hezký, schovají.

No a nakonec vlivem okolností došlo i na tu masáž. Něco málo jsem u toho učila jeho přítelkyni, aby ho pak mohla masírovat ona. Překvapilo mě, že jsem se na to i těšila. Chtěla jsem ho masírovat. Dotýkat se ho, vidět tu husí kůži nebo další reakce jeho těla. Když jsem masírovala lopatku, dala mu ruku za záda, tak dotek jeho dlaně a prstů ve mně něco vyvolal. Přes ruku musí jít nějaká energie. Ten kontakt mluví. 

Jednu chvíli, když měl ruce při masáži mimo stůl, oči zavřený, tak se špičkama prstů náhodou dotkl nohy své přítelkyně. Usmál se, a se stále zavřenýma očima ji začal prstama po té noze hladit. Líbilo se mi to. Měla jsem v té chvíli, kdy jsme ho obě masírovaly, a on ji takhle pohladil, pocit, jako by hladil i mě. Jako bych tam patřila. Kdyby se pak posadil a obě naráz nás objal, teoreticky by se to mohlo zvrhnout :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak to funguje

Fantazie

Podobnost zaujme