Dva a přitom nikdo

Už je to rok, od mého posledního zamilování se, 8 měsíců od posledního polibku. Byl první máj, bez polibku pod třešní.
Před dvouma týdnama byla u nás zábava, o které jsem se s kamarádkou dozvěděla a až na poslední chvíli. Šly jsme. A nelitovaly. Asi to bylo i tím, že tam přišlo málo lidí, tedy i málo holek, ale přetahovali se tam o mě dva kluci. Nebo spíš jeden kluk, a kamarád jinýho kluka. Výjimečně jsem tam mohla pít, protože to bylo u nás, tak jsem se v náladě nechala unášet tím pocitem - být chtěná. Celý večer jsem se smála, sledovala tu situaci jako odněkud shora, a bavila se. Líbil se mi tam ještě jeden kluk, asi zvukař. Občas jsem ho sledovala, a hledala chvilky, kdy si ho budu moct pořádně prohlídnout. Víc jsem se asi zaměřila na něj, než na ty dva, co se o mě přetahovali.
Zase padla řeč na věk. Tentokrát už ho ale neříkám. Zjišťovala jsem od toho prvního, proč se mě na to ptá. K čemu mu je, vědět věk? Ptal se, jestli by pro mě nebyl problém, uvažovat o chlapovi jako partnerovi, kdyby byl o 5 let starší, nebo mladší. Zasmála jsem se tomu, a řekla k tomu jen to, že můj poslední partner byl o 20 let starší, a většina ostatních byla cca o 4 roky mladší. Ten druhý se mě pak taky ptal na věk, tak jsem mu řekla, že jsem to nesdělila ani tomu prvnímu, proto nemůžu ani jemu. Na to mi odpověděl přímo, kolik je jemu. Na otázku o dětech mi taky odpověděl, dokonce mi ukázal fotku dcerky. Začal mě zajímat. Ne tak kvůli tomu, co říkal, ale kvůli tomu, jak to říkal. Zdá se, že bude upřímnej i otevřenej. Asi to ani neví, ale během toho večera u mě získal tolik plusů, že bych se mohla i docela rychle zamilovat. Je starší než já, docela hezkej, má široký dlaně, takovou tu pořádnou chlapskou ruku. Je zručnej, dělá ze dřeva. Dobře mluví, docela jsem mu rozuměla, přitom přiznal, že je původem z Ruska. To mě taky zaujalo. Ze začátku mě k němu furt táhl spíš ten jeho kamarád, a on se k ničemu moc neměl, ale když pak se mnou tancovatl, líbilo se mi, jak se mě dotýkal. Slušně, jen ruky a na zádech, ale nebál se ty záda ošahat a komentovat svaly :) pak byla chvilka, kdy jsem měla pocit, že by si i sáhl níž, ale neudělal to.
Po zábavě jsem mu tak trošku utekla, jako popelka, protože kamarádka u mě měla věci na spaní, a potřebovala je rychle předat. Její odvoz mě naložil do auta a ten kousek mě domů odvezli, aby si ty věci vzala rychle. A já se s ním nestihla ani rozloučit.
Napsala jsem mu pak omluvu, stihli jsme si dát kontakt na FB. Napsal mi, ale asi třetí den končily zprávy spoustou příslibů, jeho palcem nahoru, a už nenapsal. Možná šel na další zábavu a našel si tam nějakou dostupnější. Kdo ví.
Váhám teď, před každou další zábavou, jestli jít, nebo nejít. Asi to už nebude jako tehdy.
Nejsem škaredá, ale zase nejsem nějaká ta sexy puberťačka s velkýma očima a prsama, který asi přilákaj většinu pozornosti. Zase, ty většinou končej někomu v posteli, a pak zapláčou. Já možná na chlapa čekám dýl, zato si mě zatím všichni moji chlapi chtěli vzít.
No, asi to ještě na chvíli pustím z hlavy, a budu prostě sama.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Bráchové - povídka, asi na rozloučenou

Submisivní provokatérka

Orgasmus